متخصصان ایرانی کمبود تجهیزات امنیت شبکه را جبران کردند

وزیر ارتباطات گفت: ارتباطات و فناوری اطلاعات به زندگی افراد گره خورده است و اگر نتوانیم امنیت این فضا را تأمین کنیم، بستر فعالیت کسب و کارها و جامعه آسیب پذیر می شود.

به گزارش مشرق، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات، اظهارداشت: برگزاری این کنفرانس باعث همفکری و هم افزایی در راستای توسعه امنیت در بخش ICT خواهد شد.

وی گفت: ارتباطات و فناوری اطلاعات به زندگی افراد گره خورده است و اگر نتوانیم امنیت این فضا را تأمین کنیم، بستر فعالیت کسب و کارها و جامعه آسیب پذیر می شود. جامعه برای استفاده از این فضا نیاز جدی به امنیت دارد و باید برای تامین امنیت برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.

زارع پور افزود: در تولیدات تجهیزات امنیتی نسبت به قبل پیشرفت های چشمگیری داشته ایم و با توجه به محدودیت دسترسی به برخی از تجهیزات امنیتی، متخصصان ایرانی این کمبودها را جبران کرده اند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: امنیت یک مقوله بین بخشی است و برای تامین امنیت حداکثری در صنعت ICT باید همه دستگاه ها همکاری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    0 0
    آفرین به مهندسان ایرانی با اینهمه هنر
  • هوشنگ IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    0 0
    اگر روزی اینترنت را قطع کنند ملت چه سرگرمی خواهد داشت ؟ ما اینترنت ماهواره ای داریم ولی شما ندارین نمی تونین اینترنت ما را قطع یا فیلتر کنین خخخخخخ شک ندارم حمله به ایران = قطع شدن اینترنت اینستاگرام تلگرام واتس اپ آره عقل هم خوب چیزیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس