کد خبر 1402818
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
ویلموتس

مبلغ محکومیت سرمربی سابق تیم ملی کشورمان در دادگاه CAS مشخص شد.

به گزارش مشرق، ساعاتی قبل دیوان داوری ورزش حکم پرونده مارک ویلموتس را به فدراسیون فوتبال ایران ابلاغ کرد که طبق این حکم رأی کمیته وضعیت فیفا شکسته شد و مبلغی که فدراسیون فوتبال کشورمان باید به سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی پرداخت کند، از حدود ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو به سه میلیون و ۳۲۵ هزار یورو کاهش یافت‌.

البته دادگاه CAS در حکم خود ویلموتس را به پرداخت ۵۰ درصد هزینه دادرسی فدراسیون در این پرونده نیز محکوم کرده است.

فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به این پرونده در دادگاه CAS حدود ۱۱۰ هزار یورو هزینه کرده که مطابق حکم این دادگاه ویلموتس باید نیمی از این مبلغ یعنی حدود ۵۵ هزار یورو را پرداخت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    2 0
    البته الان آقای تاج کاندیدای ریاست فدراسیون شده تا فوتبال ایران رو نجات بده. آخه اون خیلی وارده. بهترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران رو که یادتونه. ایشون بستن.
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    1 0
    ویلموتس محکوم نشده...فدراسیون ایران محکوم شده که سه میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار یورو بهش بده باضافه سالی ده درصد خسارت دیرکرد که اونهم میشه بیشتر از یک میلیون یورو...توجه داشته باشید ویلموتس از اول هم ششمیلیون یورو بدون دعوا و با توافق میخواست...فقط فرق قضیه این شد که بجای شش میلیون یورو با توافق،شش و نیم میلیون یورو بعد از یه دعوای حقوقی سه ساله باید بپردازیم...
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    1 0
    ویلموتس محکوم نشده...فدراسیون ایران محکوم شده که سه میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار یورو بهش بده باضافه سالی ده درصد خسارت دیرکرد که اونهم میشه بیشتر از یک میلیون یورو...توجه داشته باشید ویلموتس از اول هم ششمیلیون یورو بدون دعوا و با توافق میخواست...فقط فرق قضیه این شد که بجای شش میلیون یورو با توافق،شش و نیم میلیون یورو بعد از یه دعوای حقوقی سه ساله باید بپردازیم...تازه 50 درصد هزینه دادرسی رو هم باید بدیم...
  • رامین IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    1 0
    این آقای دلال از اول دندون های مارو شمرده بود وبرای پول به اینجا اومده بود.نقشه ی خوبی کشیدو بعد از 4 بازی پول خوبی به جیب زد .نوش جونش نباشه این پول..
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    1 0
    کت و شلواری های اروپایی سر گردنه بگیر و لذت و لمپن و دزد ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس