کد خبر 1402772
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
رئیس قوه قضائیه با پرواز عمومی وارد استان بوشهر شد

رئیس قوه قضائیه امشب در سفری بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد استان بوشهر شد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امشب (چهارشنبه ۵ مرداد) در سفری بدون پروتکل‌های تشریفاتی و با پرواز عمومی وارد استان بوشهر شد.

با عنایت به ابلاغ دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر حذف تشریفات و هزینه‌های زائد و لزوم اجرای یکپارچه و دقیق آن در قوه قضائیه سفر امروز رئیس دستگاه قضا به استان بوشهر نیز همانند سفرهای چندی پیش وی به استان‌های هرمزگان و اصفهان، بدون تشریفات مرسوم صورت گرفت.

اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌ها موجود که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه است، نقطه کانونی اقدامات، برنامه‌ها و سفرهای رئیس عدلیه محسوب می‌شود.

در همین راستا، رئیس دستگاه قضا در سفری از پیش اعلام نشده و بدون تشریفات، به استان بوشهر به عنوان استانی برخوردار از موقعیت استراتژیک و دارای منابع و صنایع مختلف سفر کرد تا در جهت رفع چالش‌ها و معضلات موجود در بحث مبارزه با قاچاق، ساماندهی اموال تملیکی و دیگر مشکلات مبتلابه در این استان، با رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه، اقدامات مقتضی صورت گیرد.

ورود کارشناسی و عملیاتی به مسائل قضائی و مشکلات مردم در حوزه حقوق عامه از اهداف و ویژگی‌های سفرهای رئیس دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی مسئولیت عدلیه، صیانت مضاعف از حقوق عامه و بیت‌المال، پیشگیری از جرم و شکل‌گیری پرونده‌های قضائی به ویژه پرونده‌های کثیرالشاکی، ارتقا خدمت‌رسانی و تسریع در حل مشکلات مردم از طریق هوشمندسازی و اصلاح ساختارها و روندهای معیوب را در دستور کار قرار داده که بازدید از مراکز قضائی و مجموعه‌های مرتبط، سفرهای استانی، سفرهای بدون تشریفات و برگزاری نشست‌های نخبگانی برای بررسی تخصصی پرونده‌ها و موضوعات مبتلابه جامعه با همین رویکرد انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ولش کن IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    5 0
    واقعا هنر کردن ایشون!! به کجا رسیدیم که پرواز یک مسئول بین مردم باعث تعجب شده.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    6 0
    مگه ما انقلاب نکردیم که این داستان ها نباشید چرا مشرق داره این موضوع را اینطوری رسانه ای میکنه
  • فانوس IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    0 0
    کاش با هواپیما شخصی بره و بیاد ولی به فساد های دولت روحانی و کرسنت و خصوصی سازی ها و اختلاسها رسیدگی کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس