کد خبر 1402340
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

داشتن میز اداری مناسب می‌تواند به بهبود بهره وری، کارایی و راحتی در دفتر شما کمک کند. ظاهر و طراحی محل کار یا مبلمان اداری منزل شما می‌تواند به تعیین روحیه و احساس کلی شما کمک کند تا بتوانید در دفترتان آن را به هر کسی که وارد می‌شود منتقل کنید. چه در یک دفتر کار خانگی یا یک محیط اداری سنتی کار کنید، انتخاب میز اداری مناسب یک انتخاب مهم است.

وقتی نوبت به انتخاب میز اداری می‌رسد، گزینه‌های زیادی وجود دارد، با این گزینه‌ها، انتخاب‌های بیشتری نیز وجود دارد. اگر سعی و کوشش خود را با تحقیق در مورد برندها و سبک‌های مختلف، خواندن نظرات و درخواست توصیه شده همکاران قابل اعتماد را در نظر بگیرید، می‌توانید در مسیر درستی قرار بگیرید.

https://file.tesmino.ir/images/2022/07/images_1658641312.jpg

بهترین مرکز خرید صندلی اداری

زمانی که به دنبال بهترین مرکز خرید صندلی اداری هستید ابتدا باید عوامل مهمی را بررسی کنید که با توجه به این عوامل بهترین نوع صندلی را انتخاب کنید. بهتر است توضیحاتی را در مورد نحوه انتخاب بهترین مرجع برای خرید صندلی‌های اداری را ارائه کنیم. شما زمانی که به دنبال بهترین فروشگاه اینترنتی یا فیزیکی هستید باید به تنوع محصولات، کیفیت آن‌ها و خدمات پس از فروشی که یک مجموعه ارائه می‌کند دقت فراوانی داشته باشید. ما قصد داریم تا مجموعه ایرانیان را چوب را معرفی کنیم که در این زمینه فعالیت می‌کند و تا به حال توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را به دست آورد.

ویژگی های مهم در خرید صندلی اداری

مهم نیست که در دفتر کار هستید یا در منزل، مطمئنا اگر در طول روز مدت زمان طولانی روی صندلی بنشینید، می‌تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد و همچنین سبب می‌شود که پاها سفت‌تر شوند؛ چون برای مدت زیادی است که بلند نشده‌اید تا روی پاهای خود پیاده روی را انجام دهید. همه این‌ها را می‌توان به ارگونومی ضعیف و گاهی طیف بدن و طراحی ضعیف صندلی‌های اداری نسبت داد. بسته به این که می‌دانید شغل شما نیاز به نشستن طولانی مدت دارد باید صندلی را انتخاب کنید که از لحاظ ارگونومی عالی باشد. اگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید که چه صندلی برای شما مناسب است جای نگرانی نیست چرا که ما در اینجا می‌خواهیم بهترین مرجع برای خرید صندلی‌های اداری را به شما معرفی کنیم. با استفاده از آن می‌توانید محصولاتی را خریداری کنید که تمامی نیازهای شما را برطرف کند.

تنظیم ارتفاع صندلی (همه صندلی‌های ارگونومیک این ویژگی را دارند)

اگر صندلی شما خیلی پایین باشد، آرنج شما زیر سطح میز شما قرار می‌گیرد. برای رسیدن به میز، تلفن و صفحه کلید خود نیاز است دراز بکشید. این می‌تواند به سرعت منجر به مشکلاتی مانند درد شانه دردهای ناشی از تکیه دادن به میز یا بیش از حد به وجود آید.

اگر صندلی شما خیلی بلند است، ممکن است به دلیل تایپ کردن در طول روز شروع به خم شدن کنید یا وضعیت بدنی نامناسب داشته باشید. پاهای شما نیز روی زمین قرار نخواهند داشت که به ناراحتی کمر شما کمک می‌کند.

یک صندلی با ارتفاع صندلی قابل تنظیم پیدا کنید تا بتوانید ارتفاع مناسب را بیابید. بازوهای شما با زاویه 90 درجه در آرنج خم می‌شوند، نیاز است تا به درستی تنظیم شده باشند. پاهای شما نیز باید صاف روی زمین بنشیند. اگر قد کوتاهی دارید، می‌توان از یک جعبه کوچک یا زیرپایی استفاده کرد تا پاهای شما در تمام طول روز روی لبه صندلی آویزان نشوند.

صندلی باید عمق و عرض کافی را داشته باشد

دقت کنید که حتما صندلی را انتخاب کنید که عرض و عمق کافی را داشته باشد. اگر فضای نشستن روی صندلی مناسب شما نیست بهتر است که صندلی را تهیه کنید که از لحاظ عرضی بتواند به خوبی با بدن شما هماهنگ باشد یا اینکه روی صندلی بنشینید که اگر پشتی صندلی عمق کافی برای قرار گیری شما را ندارد بهتر است که از خرید آن صرف نظر کنید. به طور مثال کسانی که قد بلندتری دارند حتماً باید از صندلی‌های مناسبی استفاده کنند که توزیع وزن به خوبی انجام شود. همچنین در سمت دیگر برای افراد کوتاه قد نیز همین امر صدق می‌کند و باید صندلی انتخاب شود که خاصیت جمع شوندگی را داشته باشد تا به پشت زانوهای فرد فشاری وارد نکند.

https://file.tesmino.ir/images/2022/07/images_1658641354.jpg

از کجا صندلی اداری بخریم؟

نکاتی که در بالا گفته شد برای انتخاب بهترین صندلی اداری بود ولی شما می‌توانید برای خرید میز اداری و صندلی به وب‌سایت ایرانیان چوب مراجعه کنید و در این وب‌سایت انواع مختلف این صندلی‌ها و میزها را مشاهده کنید تا بهترین را از بین آن‌ها انتخاب کنید. ویژگی‌هایی که در مورد صندلی‌ها گفته شده را حتما در نظر داشته باشید و این نکته را به یاد داشته باشید که در فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب محصولاتی به فروش می‌رسند که تمامی ویژگی‌های معرفی شده را دارند و شما می‌توانید با تنظیم ارتفاع صندلی و یا موارد دیگر بهترین موقعیت را در اختیار داشته باشید.

 انتخاب صندلی مناسب کمک می‌کند تا افرادی که روزانه وقت زیادی روی صندلی می‌گذرانند با مشکل و یا چالشی مواجه نشوند؛ اما در کنار تمامی این‌ها نیاز است که از فروشگاه‌های معتبری خریدهای خود را انجام دهید چراکه در بسیاری از مواقع دیده شده که محصولاتی را از فروشگاه‌های نامعتبر خریداری می‌کنید که در نهایت تنها مشکلات را اضافه می‌کنند و نمی‌توانند کارایی مناسبی را برای فرد به همراه داشته باشند. ما پس از بررسی‌های زیادی که انجام دادیم، تصمیم گرفتیم تا فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب را با توجه به مزایا، ویژگی‌ها و خدمات پس از فروش بسیار خوبی که دارند را برای معرفی در نظر بگیریم. شما نیز می‌توانید برای تهیه هر کدام از این محصولات به این فروشگاه مراجعه کنید و از محصولات آن‌ها استفاده کنید.

https://file.tesmino.ir/images/2022/07/images_1658641335.jpg

جمع بندی

در این مقاله موارد مختلفی در مورد نحوه انتخاب صندلی اداری مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مجموعه‌ای را معرفی کردیم که با استفاده از آن می‌توانید بهترین محصولات را خریداری کنید. تمامی میز و صندلی‌های اداری که در فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب به فروش می‌رسد به گونه‌ای طراحی شده‌اند که افراد در هنگام استفاده کردن از آن‌ها با چالش‌های یا مشکلی مواجه نمی‌شوند. کافی است تا به این وب‌سایت مراجعه کنید و تنوع مدل‌های آن را بررسی کنید تا از بین تنوع محصولات زیادی که در اختیارتان قرار گرفته مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس