کد خبر 1400997
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
ستاره آرژانتینی در خطر از دست دادن جام جهانی

ستاره تیم ملی آرژانتین به خاطر یک شکایت قضایی ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.

به گزارش مشرق، خبری بد برای تیم ملی آرژانتین؛ رودریگو دی پائول، هافبک آلبی سلسته و باشگاه اتلتیکو مادرید ممکن است به دلیل شکایت همسرش، جام جهانی قطر را از دست بدهد.

ستاره آرژانتینی در خطر از دست دادن جام جهانی

تنها 4 ماه تا جام جهانی مانده و وضعیت دی پائول برای حضور در این بازی ها نامشخص است. لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین شاید یکی از موثرترین بازیکنانش را در اختیار نداشته باشد و به همین دلیل مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین در تلاش برای رفع این مشکل هستند. چندی پیش همسر دی پائول تقاضای طلاق داد و از دی پائول شکایت کرد که در دو سال گذشته، از پرداخت نفقه وی و فرزندان‌شان خودداری کرده است. شکایتی که می تواند دی پائول را از رفتن به جام جهانی محروم کند.

ستاره آرژانتینی در خطر از دست دادن جام جهانی

کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون در این رابطه گفت:« طبق آئین نامه فیفا، بازیکنانی که درگیر دعوی قضایی هستند و پرونده شکایتی بر علیه شان در جریان است، حق حضور در جام جهانی را نخواهند داشت.»

تاپیا ادامه داد:« دی پائول را می شناسم و می دانم که چه حسی به فرزندانش دارد. معتقدم این مشکل به زودی حل خواهد شد و شکایت پس گرفته می شود. انتظار می رود او و همسر سابقش به توافق برسند تا شکایت نیز پس گرفته شود. در حال حاضر، اسکالونی روی دی پائول حساب می کند.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس