اختتامیه دومین دوره نوآورشو در دانشکده مدیریت برگزار شد. در این رویداد که در روز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در سالن همایش الغدیر واقع در دانشکده مدیریت برگزار شد هشت تیم راه یافته در مرحله نهایی به رقابت برای کسب عنوان اول تا هشتم پرداختند . 

مراسم اعلام تیم‌های برتر اختتامیه دومین دوره نوآورشو در دانشکده مدیریت برگزار شد

در ابتدای این مراسم و بعد از پخش سرود و قرآن و خیر مقدم توسط مجری برنامه در ابتدا آقای دکتر داتیس خواجه ئیان معاونت محترم پژوهش و فناوری دانشکده مدیریت به توضیحاتی در حوزه سیاست های جدید معاونت پژوهشی مبنی بر فاصله گرفتن از مدیریت متمرکز و حرکت به سمت همکاری مشترک با دانشجویان در بهبود امور دانشکده و گسترش فعالیتهای نوآورانه در دانشکده اشاره کردند.

در ادامه این رویداد آقای دکتر محمدیان معاون محترم آموزشی و سرپرست مرکز نوآوری کسب وکار دانشکده مدیریت به توضیحاتی درباره برنامه های جدید مرکز نوآوری کسب وکار دانشکده  در راستای حمایت از دانشجویان و اساتید نوآور و خلاق پرداختند. ایشان از فراهم‌ شدن زمینه استقرار و رشد تیم های نوآور با محوریت دانشجویان و اساتید دانشکده در فضای موجود مرکز نوآوری جهت راه اندازی استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان با هدف حل مشکلات و مسائل مدیریتی کشور  خبر دادند و در ادامه به گزارشی از فرآیند برگزاری رویداد نوآور شو ۲ و لزوم برگزاری مستمر این رویداد در آینده بصورت تخصصی و فصلی حداقل ۴ رویداد در هر سال پرداختند.

در ادامه این رویداد نوبت به داوری طرح ها رسید و هشت تیم شرکت کننده به ارائه ایده های خود به صورت یک فرآیند پیچ دک در مدت زمان ۱۰ دقیقه و پاسخگویی به سوالات داوران که شامل اعضای محترم کمیته نوآوری دانشکده ( آقایان دکتر سلام زاده - دکتر مختارزاده گروسی - دکتر جلیل حیدری) و آقای دکتر ذوالفقارزاده مسئول دفتر نوآوری حکمرانی( به عنوان داور  افتخاری ) و با حضور آقای دکتر نرگسیان معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی به عنوان نماینده هیئت رییسه دانشکده پرداختند.

 براساس ارزیابی انجام شده توسط کمیته داوران تیم های برنده این رویداد به شرح زیر مشخص گردید :

 تیم اول :  مشاوره آنلاین( جوونه)

 تیم دوم : اشتراکی

تیم سوم : چت بات

تیم چهارم : دیزاین یور دریم

تیم پنجم : رزرو پارکینگ

تیم ششم : کپی تریدینگ

تیم هفتم : یوتی تاک

تیم هشتم : هوش یار

 لازم به ذکر است علاوه بر اعطای جوایز نقدی و تقدیر از کلیه هشت تیم برتر این رویداد،  سه تیم اول این رویداد فرصت استقرار در مرکز نوآوری کسب وکار دانشکده را بدست آوردند. حامیان مادی و معنوی این رویداد عبارت بودند از:  شرکت تارا، شرکت اسپرینگر، پلتفرم نوآوید، مدرسه کسب و کار اسپرلوس، شرکت راچونه، شرکت اینوتولز،  بنیاد حامیان دانشگاه تهران و دفتر نوآوری حکمرانی دانشکده که در پایان مراسم از آنها نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لازم به ذکر است  فرآیند رویداد نوآور شو به شرح زیر انجام گردید:

  1. نیمه دوم اردیبهشت ماه اعلام فراخوان عمومی صورت گرفت
  2. شانزدهم خرداد ماه  ۲۰ تیم با ارایه ایده های اولیه در این رویداد شرکت کردند.
  3. بیستم خردادماه جهت توانمندسازی تیم ها  سه کارگاه در حوزه های ارزیابی ایده، طراحی مدل کسب و کار و نحوه ارایه پیچ دک برگزار گردید.
  4. سی و یکم خردادماه طرح نهایی تیم های شرکت کننده ارسال گردید.
  5. هفتم تیرماه  داوری مرحله اول طرح ها توسط کمیته نوآوری و کارآفرینی دانشکده صورت گرفت و  ۸ تیم برتر انتخاب گردید.
  6. خاتمه رویداد در تاریخ بیست و دوم تیر ماه با داوری نهایی و انتخاب سه تیم برتر و اهدای جوایز.

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس