کد خبر 1398222
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹
ساپینتو به استقلالی‌ها؛ قاتل ایرانی‌ام را بیاورید/ علاقه شدید سرمربی آبی‌ها به یک بازیکن

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان کار دشواری در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر خواهد داشت.

به گزارش مشرق، محمد نوری درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال پس از شروع تمرینات زیر نظر ریکاردو ساپینتو، اظهار داشت: استقلال در دو سه هفته اخیر در جذب بازیکن بهتر عمل کرد اما زمان را به خاطر انتخاب سرمربی و نقل‌وانتقالات از دست داد. کار استقلال برای فصل پیش‌رو سخت است چون فصل گذشته را بدون شکست به پایان رساند و یک رکورد تاریخی را ثبت کرد. امیدوارم با وجود از دست دادن زمان، در بازی‌های هفته‌های اول نتیجه بگیریم  چرا که خیلی می‌تواند در ادامه فصل به تیم کمک کند.

وی با اشاره به حضور ساپینتو در استقلال یادآور شد: ساپینتو با توجه به رزومه‌ای که داشته، نه خیلی بالا است، نه خیلی پایین. او به تیمی آمده که هواداران متعصبی دارد و کار سختی خواهد داشت. ساپینتو باید حواشی را جمع کند و با آرامش کارش را پیش ببرد. قطعاً به او گفته‌اند استقلال سال قبل با فرهاد مجیدی بدون شکست قهرمان شده است. کار ساپینتو در  این فصل مشکل است چون یکسری تغییرات بوجود آمده و نفراتی مثل محمد دانشگر و وریا غفوری جدا شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ساپینتو به استقلالی‌ها؛ قاتلم را بیاورید

پیشکسوت استقلال در رابطه با عملکرد باشگاه در نقل‌وانتقالات گفت: برای من یک مسئله جای سؤال است. استقلال این همه مهاجم به چه دلیل جذب کرده است؟ چه کسی در بحث نقل‌وانتقالات مشاوره می‌دهد؟ تا جایی که می‌دانم از پیشکسوتان هیچ مشاوره‌ای گرفته نشده است. ۶،۷ مهاجم داریم و این موضوع باعث سرگیجه سرمربی می‌شود. درست است که شاید سرمربی فیلم بازی‌ها را دیده باشد و نظر بدهد اما سؤال اصلی را یک نفر پاسخ دهد، اینکه چه کسی مشاوره می‌دهد؟ در حال حاضر نیاز به پلی‌میکر داریم، کسی  که مدیریت و تجربه لازم را داشته باشد. چند مهاجم شبیه هم داریم، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، امین قاسمی‌نژاد، سجاد شهباززاده و حتی کاوه رضایی شبیه هم بازی می‌کنند.

نوری خاطرنشان کرد: اگر عارف غلامی بماند وضعیت خط دفاعی در کنار رافائل سیلوا بهتر می‌شود، اما اگر برود بازیکنی می‌خواهیم که خلاء او را پر کند. بهترین خرید استقلال تا اینجای کار پیمان بابایی بوده، چرا که بازی‌های او را در تراکتور دیده‌ام و می‌دانم بازیکن خوبی است. وضعیت کاوه رضایی را نمی‌دانیم و او را بر اساس عملکرد ۶ فصل پیش قضاوت می‌کنیم. محمد محبی هم در تیم سانتاکلارا نیمکت‌نشین بوده و باید دید چه وضعیتی داریم، به همین دلیل است که می‌گویم نیاز به پلی‌میکر خوب داریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاشاسین آذربایجان IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    تازه اطلاع نداری بنده خدا که تیمتون دنبال یک مهاجم جدید دیگه میگرده! ترکیب تیم کیسه تو این فصل قرار؛ سه دو پنج باشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس