ژان کارلوس: با پول استقلال می‌توانم دو سال دیگر بازنشسته بشوم!

بازیکن برزیلی که گفته می‌شد مذاکراتی برای حضور در تیم استقلال ایران داشته است، مدعی شد مبلغ قراردادش به اندازه‌ای بالاست که می‌تواند دو سال دیگر قید بازی کردن را بزند!

به گزارش مشرق، با تکذیب پیشنهاد رسمی باشگاه استقلال ایران به باشگاه نائوچیکو برزیل برای به خدمت گرفتن «ژان کارلوس» حالا این بازیکن حداقل یک مسابقه دیگر در تیم نائوچیکو ماندنی شد.

کارلوس به گمان جدایی از نائوچیکو و پیوستن به استقلال، بعد از آخرین بازی این تیم در مصاحبه‌ای از هواداران باشگاه برزیلی خداحافظی کرد و حتی لحظاتی اشک ریخت.

با این حال، پروسه انتقال این بازیکن به استقلال بعد از تکذیب مدیران باشگاه ایرانی، پیچیده‌تر شد؛ آن‌هم در حالی که مدیر برنامه کارلوس تایید کرد که با یک ای جنت ایرانی برای انتقال این بازیکن به استقلال در حال مذاکره بوده است.

اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. نائوچیکو در ادامه رقابت‌های دسته B برزیل، روز شنبه هفته آینده در دیداری حساس و سخت به مصاف گرمیو می‌رود. روبرتو فرناندز سرمربی نائوچیکو با بیان اینکه ژان کارلوس در این مسابقه هم برای تیمش بازی خواهد کرد، توضیحاتی درباره تاثیر پیشنهاد استقلال روی بازیکن تیمش هم داد و مکالماتش با این بازیکن را فاش کرد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت هافبک سابق به استقلال منتفی شد +عکس

فرناندز با بیان اینکه بحث حضور در استقلال، کارلوس را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: با این حال او بازیکن فوق العاده حرفه‌ای بوده است. او یک مرد بالغ است. اگر پیشنهادی برسد، مشکلات او را حل می‌کند و به تیم نائوچیکو هم کمک خواهد کرد.

سرمربی باشگاه برزیلی در خصوص قرارداد کارلوس توضیحاتی داد و گفت: ژان ۳۰ ساله است. او حقوق خوبی در نائوچیکو می‌گیرد و شاید بالاترین دریافتی را داشته باشد اما دستمزدی که او در سری A یا تیم‌های خارجی می‌گیرد، بسیار بالاتر است.

او به مکالماتش با کارلوس در مورد احتمال انتقال به فوتبال ایران و استقلال هم اشاره کرد و گفت: ژان بدون توجه به چیزهایی که اتفاق می‌افتد به کارش ادامه می‌دهد. او انسان است و این چیزها به این فرد آسیب می‌زند. ما حتی با هم صحبت کردیم. حرف ژان این بود: "پروفسور؛ من ۳۰ ساله هستم و در ۳۲ سالگی می‌توانم با پولی که می‌گیرم آنجا بازنشسته بشوم». من گفتم «پسرم مرا در آغوش بگیر» تا او را آرام کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    7 4
    😂😆😅😄
    • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 0
      باید بره پیش الشیخ الفرناز تا راه مافیایی رو یاد بگیره و با کمک سرپرست مشورت کنه تا با پولی که از الاستقلال میگیره و سهم شیخ فرناز رو هم میده بازنشسته بشه پسرم!
    • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 0
      خود شیشتقلال قایدی رو عروس کرد تا پول بگیره و حالا تو به دنیال گرفتن پول از شیشتقلال هستی؟؟؟
  • این داستان مارکوپولو و کیسه IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    20 5
    اوووه پسرم برو ایران و ۶ ماه بعد با ۶ کیسه پر از پول به اینجا برگرد 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      3 0
      پسرم برو به ایران و مثل دی کار موی گنجشک فروش که 4 تا بقچه لنگ از لنگاباد گرفت نباش .
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      2 0
      لابد ایران را با کشور های عربی حوزه خلیج فارس اشتباه گرفته بوده بوده !
    • به رنگِ کیسه IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      1 0
      اوووه پسرم راست میگه مثل اون بی عرضه نباش مثل استرا برو تو مس.... خودتو کیسه ای کن برگرد
    • ساوالان IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      0 0
      بچه جان برو ایران
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    2 0
    گل بگیرن در همه باشگاههای فوتبالی که خون بیت المال رو میمکن
  • احسان IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
    0 0
    پسرم مرا دراِغوش بگیر و شیتیل مرا فراموش نکن!
    • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 0
      پسرم همواره درب کیسه به روی شما باز است 😀 اما باید ابتدا با شیخ الرییس فرناز الپودری صحبت کنی تا راهنمایی کنه شمارو. به هرحال مافیا تجربه بیشتری داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس