کد خبر 1395900
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
جزئیات وقوع حریق در ساختمان اداری-تجاری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، با اشاره به وقوع حریق در یک ساختمان اداری-تجاری در خیابان بهبودی، گفت: ۶ نفر به کمک آتش‌نشانان، از ساختمان خارج شدند.

به گزارش مشرق، جلال ملکی افزود: ساعت ۱۵:۳۴ روز گذشته یک مورد آتش‌سوزی در ساختمان اداری-تجاری در خیابان بهبودی، نرسیده به خیابان ستارخان گزارش شد و سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و امکانات لازم به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در کمتر از چهار دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان ۶ طبقه با دو طبقه زیرزمین با کاربری اداری-تجاری در طبقه منفی دو به وسعت ۱۲۰ متر که تبدیل به کارگاه مبل‌سازی شده بود و اطراف آن هم چند انباری ساخته شده بود و مقدار زیادی صندلی و چوب و لوازم ساخت مبل نگهداری می‌شد، شعله‌ور شده بود و آتش‌سوزی در حال سرایت به طبقات بالایی و انباری‌های حاشیه طبقه منفی دو بود.

وی اظهار کرد: به رغم آتش‌سوزی سنگین، آتش‌نشانان وارد عملیات شده و موفق شدند آتش را تحت کنترل خود درآورند و از گسترش آتش به طبقات بالایی جلوگیری شد.

ملکی خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ نفر در این ساختمان حضور داشتند که بیشتر این افراد از ساختمان خارج شدند و ۶ نفر به کمک آتش‌نشانان از ساختمان خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران عنوان کرد: خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم البته یکی از آتش‌نشانان دچار مصدومیت شد که تحویل عوامل اورژانس شد که وضعیت عمومی این فرد خوب است. آتش‌نشانان آتش را خاموش کردند و در ساعت ۱۸:۰۳ عملیات به پایان رسید.

** خبرنگار: حسین سعادت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس