کد خبر 1395888
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
ماجرای عجیب در دنیای فوتبال؛ ۱۸۷ گل در دو بازی

در یک اتفاق عجیب و نادر ، تعداد گل های رد و بدل شده در دو مسابقه فوتبال در سیرالئون به ۱۸۷ گل رسید، اما گویا آش آنقدر شور شده بود که مقام های این کشور مجبور شدند، نتایج هر دو مسابقه را باطل اعلام کنند

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال سیرالئون از آغاز تحقیقات درباره نتایج دو بازی در لیگ دسته اول این کشور خبر داد که با ثبت رکورد باورنکردنی  ۱۸۷ گل به پایان رسیده اند.

به گزارش پایگاه خبری " المصری الیوم" براساس گزارشها از سیرالئون، در یکی از این مسابقات از سری  دیدارهای مقدماتی لیگ برتر ،  تیم کاهولا رنجرز با نتیجه ۰-۹۵ مقابل "لومبیبو یونایتد" پیروز شد و در بازی دوم تیم گلف اف سی با برتری ۱-۹۱ مقابل  کوکویما لبنان بازی را برد .

جالب است که نتایج نیمه اول این دو مسابقه  به ترتیب ۲-۰ و ۷-۱ بود. به این ترتیب هر دوی این بازیها به دلیل مشکوک بودن به تبانی، باطل اعلام شد.

در پی ثبت این نتیجه باورنکردنی،  فدراسیون فوتبال سیرالئون با صدور بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که مساله  تبانی یا هر موضوع دیگری را که موجب رقم خوردن چنین نتیجه شگفت آوری شده، بررسی خواهد کرد و به هیچ وجه تبانی در مسابقات را نخواهد پذیرفت.

فدراسیون فوتبال سیرالئون افزود: به عموم مردم اطمینان داده می شود موضوع فوق مورد رسیدگی همه جانبه قرار خواهد گرفت و هر تیم یا فردی که تخلفش محرز شود به شدت طبق قانون مجازات خواهد شد.

فدراسیون سیرالئون در بیانیه خود خاطرنشان کرد که بازیکنان چهار تیم و کادر داوری که بر این دو مسابقه نظارت داشتند برای ادای توضیحات فراخوانده شده اند و طبق مقررات فدراسیون فوتبال سیرالئون، کنفدراسیون فوتبال آفریقا و فیفا با آنها برخورد می شود.

این ماجرا در رسانه های جهان بازتاب گسترده ای داشته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس