کد خبر 1395758
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵
وطنخواه: می‌گفتند رضاییان در پرسپولیس باند درست کرده است!/ تیم ملی لیاقت صعود را دارد

پیشکسوت فوتبال می‌گوید نفراتی که اکنون پیراهن تیم ملی را بر تن دارند، لایق این هستند که از گروه خود در جام جهانی صعود کرده و در مرحله حذفی به میدان بروند.

به گزارش مشرق، رضا وطنخواه با اشاره به بازیکنان جدیدی که پرسپولیس به خدمت گرفته و جدایی رامین رضاییان، اظهار داشت: پرسپولیس در یارگیری بد عمل نکرده است و باید دید نفرات جدید در لیگ چگونه عمل می‌کنند. در مورد رامین رضاییان هم نمی‌دانم برنامه چه بود. او قبلاً هم پرسپولیسی بود و در این تیم بازی می‌کرد. می‌گفتند در تیم باند درست کرده ولی من حقیقتاً نمی‌دانم صحت دارد یا نه. به هرشکل مربی مسئول برد و باخت تیم است و او باید بازیکنانش را انتخاب کند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه این تیم نتوانست برای ششمین دفعه متوالی قهرمان لیگ برتر شود و قهرمانی را به استقلال واگذار کرد، گفت: به  جز بایرن‌مونیخ که تقریباً هر سال در بوندس‌لیگا قهرمان می‌شود فکر نمی‌کنم بقیه تیم‌ها چنین شرایطی داشته باشند. پرسپولیس این همه قهرمانی پشت سر هم به دست آورد. قشنگی فوتبال به همین است که همیشه یک تیم قهرمان نشود. از اینکه پرسپولیس برای ششمین بار قهرمان نشد ناراحتم ولی خوشحالم که تحولی در تیم‌های دیگر ایجاد شد. استقلال تیم خوبی بود که قهرمان شد، درست است حریف ما به شمار می‌رود ولی نباید از حقیقت فرار کرد.

بیشتر بخوانید:

تکلیف مدافع معترض پرسپولیس مشخص شد

وطنخواه در خصوص اینکه پرسپولیس در فصل آینده چقدر شانس قهرمانی دارد، گفت: در بازی‌های تیمی واقعاً پیش‌بینی سخت است. در رشته‌های انفرادی رکورد افراد مشخص است و می‌شود کار را تا حدودی پیش‌بینی کرد اما در فوتبال به این شکل نیست. مثلاً دروازه‌بان خوب ما اشتباه کرد و گل‌های بدی خورد، اینها در فوتبال هست. خوشحال می‌شوم پرسپولیس قهرمان شود و از آن خوشحال‌تر خواهم شد که تیم ملی‌مان در جام‌ جهانی به مرحله بعدی صعود کند.

بازیکن پیشین فوتبال ایران درباره شانس تیم ملی در جام‌ جهانی 2022 قطر تأکید کرد: انگلیس و ولز تیم‌های خوبی هستند و قدرتی بازی می‌کنند. گروه‌مان ساده نیست و آنها فوتبال مستقیم بازی کرده و قدرت بدنی بالایی دارند. آمریکا هم تیم بدی نیست، البته من زیاد پیگیر بازی‌هایش نبودم ولی تیم‌های اروپایی را دنبال می‌کنم و می‌دانم که انگلیس و ولز حریفان سختی هستند. بچه‌های ما لیاقت این را دارند که این دفعه از گروه‌مان صعود کنیم.

وطنخواه در خصوص انتقاداتی که از اسکوچیچ می‌شود و عده‌ای او را در حد تیم ملی ایران نمی‌دانند، گفت: وارد این بحث‌ها نمی‌شوم، باوجودی که از خیلی‌ها هم بیشتر می‌دانم ولی دخالت نمی‌کنم. مسئولانی که آقای ایکس را انتخاب می‌کنند خودشان باید جوابگو باشند اما یک سؤال دارم، اینها که از اسکوچیچ ایراد می‌گیرند خودشان در چه حدی هستند. منِ کلاس اولی نمی‌توانم از معلم کلاس دوم ایراد بگیرم، زمانی می‌توانم در این باره حرف بزنم که کلاس دومی باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سهراب IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    6 6
    یحیی مغز تاکتیکی ندارد و بیخود با رامین لج‌کرده .قطعا پرسپولیس بدون یحیی جام بالا میبرد
    • عباس IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      2 4
      اگرپرسپولیس امثال با این همه خرید و ریخت پاش و عدم خرید خوب توسط استقلال و سپاهان جام نگیرد یحیی را باید دارش زد
  • شهرام IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    1 0
    در فوتبال هیچ تضمینی وجود ندارد بعضی مواقع اتفاقاتی مثل مصدومیت و محرومیت و...پیش بینی ها رو به هم میزنه.هرتیمی بتونه از نفراتش خوب بازی بگیره و نظم و تاکتیک خوبی داشته باشه مو فقه حتی اگه قهرمان نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس