کد خبر 1395081
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

هوآوی به تازگی گوشی موبایل مدل nova Y70 یکی از جدیدترین اعضای خانواده نوا را روانه بازارهای جهانی و ایران کرده است. این گوشی که یک محصول میان‌رده در سری نوا به شمار می‌رود، ویژگی‌های خاصی دارد که آن را برای انواع کاربری‌های روزمره و کاربرانی که ساعت‌های زیادی در روز را از گوشی خود استفاده می‌کنند جذاب کرده است.

پنج دلیل برای خرید گوشی nova Y70 هوآوی

در کنار مزایایی مانند خدمات پس از فروش رسمی گسترده در سراسر کشور که مستقیما توسط خود شرکت هوآوی در ایران انجام می‌شود، می‌توان 5 دلیل اصلی را برای خرید این گوشی درنظر گرفت که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

پنج دلیل برای خرید گوشی nova Y70 هوآوی

باتری بسیار قدرتمند و حجیم 6000 میلی‌آمپرساعتی

قطعا افرادی که در طول روز مدت زیادی از گوشی خود استفاده می‌کنند با این مشکل مواجه شده‌اند که گوشی‌شان در میانه روز دچار کمبود باتری می‌شود. در چنین شرایطی باید حتما گوشی را به شارژر دیواری متصل کرده یا یک پاوربانک حجیم و سنگین را با خود حمل کنند. اما گوشی nova Y70 یکی از بهترین راه‌کارها برای این دسته از افراد است. در حالیکه اکثر گوشی‌های حال حاضر از تمامی برندهای مطرح به باتری بین 4000 تا 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده‌اند، گوشی nova Y70 با یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی می‌تواند تا سه روز با هر بار شارژ کار کند. نکته جالب توجه اینجاست که این گوشی تنها با 5% پایانی شارژ باتری، می‌تواند تا 12 ساعت روشن بماند و شما را برای تماس‌های ضروری در دسترس نگه دارد.

شارژر سریع 22.5 واتی هوآوی

اما علاوه بر باتری حجیم، هوآوی به سرعت بالای شارژ دوباره این گوشی هم فکر کرده و آن را به تکنولوژی شارژ سریع 22.5 واتی مجهز کرده است. به این ترتیب این باتری حجیم با سرعت بالایی شارژ شده و می‌توانید دوباره ساعت‌های طولانی از آن استفاده کنید. هوآوی در کنار این شارژ سریع از محافظ داخلی 13 لایه هم استفاده کرده تا امینت و سلامت گوشی تامین شود و دیگر قطعات از جمله صفحه نمایش بر اثر شارژ سریع گوشی در طول زمان آسیب نبینند. عملکرد این شارژر به نحوی است که با 10 دقیقه اتصال گوشی به شارژر دیواری می‌توانید تا 3 ساعت با آن محتوای تصویری تماشا کنید. قابل ذکر است که هوآوی این شارژر 22.5 واتی و کابل شارژ را داخل جعبه محصول قرار داده تا نیازی به خرید جداگانه آنها نداشته باشید.

پنج دلیل برای خرید گوشی nova Y70 هوآوی

صفحه نمایش بزرگ

مشخصا برای انجام بسیاری از کارهای روزمره به یک صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت نیاز داریم. از اینرو گوشی nova Y70 به یک صفحه نمایش بزرگ 6.75 اینچی با حاشیه‌های بسیار کم مجهز شده تا بتوانید انواع محتوای تصویری و بازی‌های موبایلی را به خوبی در آن مشاهده کنید. از آنجاییکه نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی بالای 90% است، با یک گوشی بسیار خوش‌دست و باریک با ضخامت کمتر از 9 میلی‌متر و وزن عالی 199 گرمی سروکار داریم. صفحه این گوشی از نوع LCD با وضوح تصویر HD+ و قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ است و روشنایی بالایی هم دارد.

دوربین 48 مگاپیکسلی

گوشی نوا Y70 برای کاربری‌های مختلفی طراحی شده و یکی از آنها هم عکاسی از سوژه‌های روزمره است. به همین دلیل هوآوی در آن از یک دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده کرده است. دو دوربین دیگر هم شامل یک دوربین 5 مگاپیکسلی عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی سنجش عمق می‌شوند. همچنین این دوربین‌ها به تکنولوژی AI مجهز شده‌اند که کیفیت تصاویر خروجی را به وسیله هوش مصنوعی به صورت نرم‌افزاری هم اندکی افزایش می‌دهد تا خروجی نهایی جذابتری در اختیار داشته باشید. چیدمان این دوربین‌ها هم زیر یکدیگر و در یک کپسول بیضی شکل است.

پنج دلیل برای خرید گوشی nova Y70 هوآوی

حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی

قطعا برای ذخیره حجم بالایی از اطلاعات، بازی‌ها، عکس و ویدیو به حافظه ذخیره سازی بالایی نیاز خواهید داشت. هوآوی در گوشی nova Y70 از یک حافظه 128 گیگابایتی در کنار رم 4 گیگابایتی استفاده کرده که علاوه بر سرعت بالای اجرای انواع نرم افزارها، فضای زیادی را برای ذخیره‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. حتی اگر به فضایی بیشتر از این هم نیاز داشته باشید، این گوشی از کارت حافظه Micro SD تا 512 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

در مجموع می‌توان به دلایلی که ذکر کردیم، گوشی nova Y70 هوآوی را یک محصول مقرون به صرفه دانست که در ازای هزینه‌ای که برای خرید آن پرداخت می‌کنید، امکانات و قابلیت‌های متعدد و بسیار کاربردی را در اختیار خواهید داشت. برای مشاهده قیمت و خرید نوا Y70 می‌توانید از طریق این لینک اقدام فرمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس