کد خبر 1394612
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
مشکل «کاوه رضایی» برای حضور در استقلال

مهاجم اسبق آبی‌پوشان در صورتی می‌تواند فصل آینده پیراهن این تیم را به تن کند که موفق به گذراندن تست‌های پزشکی باشگاه شود.

به گزارش مشرق، کاوه رضایی یکی از مهاجمان مورد نظر باشگاه استقلال تهران برای حضور در لیگ بیست و دوم است مهاجمی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه داد. وی یکی از بازیکنانی بود که در زمان علیرضا منصوریان به استقلال آمد و در نهایت نیز موفق به گلزنی در دربی نیز شد. حضور رضایی در استقلال کوتاه مدت بود و وی بعد از یک فصل از استقلال و به شارلروا بلژیک پیوست.

رضایی در ۴۳ بازی ۱۹ گل برای تیم بلژیکی به‌ثمر رساند تا مورد توجه تیم‌های بزرگ فوتبال این کشور قرار گیرد و در نهایت به تیم بروژ در لیگ این کشور رفت. رضایی فصل ناامید کننده‌ای با یکی از تیم‌های بزرگ بلژیک داشت و  به صورت قرضی  به شارلروا بازگشت.

بیشتر بخوانید:

ستاره محبوب آبی‌ها تقریباً ماندنی شد

او در نهایت به تیم ادهورلی در لیگ بلژیک رفت. کاوه رضایی در ۱۳ بازی برای ادهورلی نتوانست گلی را به ثمر رساند و عمدتا مصدوم بود مصدومیتی که اکنون یکی از موانع بازگشت وی به جمع آبی‌پوشان است.

گفته می شود با وجود آنکه توافقات اولیه باشگاه استقلال با کاوه رضایی انجام شده اما ترس از مصدوم بودن این مهاجم مانع اعلام رسمی قرارداد این بازیکن شده است لذا مدیران باشگاه شرط نهایی شدن قرارداد رضایی را حضور موفق در تست‌های پزشکی اعلام کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس