سردار سرتیپ شیرازی

رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: ارتش متدین و پا به کار، امید و ستون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و خداوند را به‌خاطر این نعمت بزرگ شاکر و سپاسگزاریم.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ شیرازی در نشست تربیتی فرماندهان مراکز آموزشی ارتش با عنوان «گام دوم _ آمادگی برای ظهور»   با بیان این‌که ارتش متدین و پا به کار، امید و ستون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است خاطر نشان کرد: ارتش در اجرای امور ابتکاری پیشگام است و امروز با برگزاری این نشست مهم پیش‌گامی خود را در حوزه تربیت و آموزش و توجه بیش‌از پیش به اندیشه‌ها و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در اجرای هرچه بهتر ماموریت‌ها نشان داد و این یک اقدام بسیار مبارک و ارزشمند است.

وی در ادامه با تشریح برخی از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در حوزه‌های مختلف گفت: میزان توفیق، رابطه مستقیمی با میزان دریافت تدابیر و انتظارات معظم‌له و اجرایی کردن آن‌ها دارد.

سردار شیرازی با اشاره به توقعات فرماندهی معظم کل قوا از نیروهای مسلح تصریح کرد: فرماندهی معظم کل قوا، توجه به معیشت کارکنان و توان رزمی ارتش را در صدر  اولویت‌های این سازمان می‌دانند و همواره تأکید می‌فرمایند که بایستی از سرمایه‌های ارزشمند انسانی، با دقت نگهداری و حفاظت کنید.

رییس‌ دفتر فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: معظم‌له بارها فرموده‌اند که در انتخاب افراد، به سراغ متدین‌ترین آن‌ها بروید، چرا که به فرد مؤمن و متدین می‌توان اعتماد کرد و امانت را به او سپرد.

وی افزود: از نگاه فرماندهی معظم کل قوا حرکت رو به جلوی ارتش در زمان فرماندهی امیر سرلشکر موسوی بیشتر احساس می‌شود که یکی از علل اصلی این پیشرفت توجه ویژه به نیروی انسانی، ارتباط با بدنه و همدلی و همراهی و توجه به ظرفیت‌های تمام اقشار کارکنان پایور و وظیفه است.

 سردار شیرازی توجه به مقوله مهم جانشین پروری را به‌عنوان یکی دیگر از نکات مورد تأکید فرماندهی معظم کل قوا مطرح کرد و ادامه داد: این یک موضوع  بسیارحائز اهمیت و از دغدغه‌های معظم‌له است و در همین راستا همه فرماندهان و مسئولان باید به‌عنوان یک موضوع محوری، تمام ظرفیت‌های سازمان خود را شناسایی و جانشین بعد از خود را پیدا کنند.

رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا در ادامه نگاه واقعی به صحنه مأموریت و کار را بسیار مهم دانسته و اذعان داشت: اندیشه‌ورزی، مشورت با کارکنان متخصص، کارهای علمی و فرصت گذاشتن برای مطالعه به‌منظور اخذ یک تصمیم نهایی، عوامل مهم و تاثیرگذاری هستند که همه فرماندهان و مسئولان بایستی به آن اهتمام جدی داشته باشند تا برای تصمیم‌گیری، تمامی جوانب عمیقاً بررسی شده و دچار شتاب‌زدگی نشوند.

وی توجّه ویژه فرماندهان به معیشت کارکنان و خانواده‌های آن‌ها را از جمله انتظارات مهم فرماندهی معظم کل قوا برشمرد و تصریح کرد: تمام اقداماتی که در مجموعه نیروهای مسلح انجام می‌شود و توفیقاتی که حاصل می‌شود به پشتوانه حمایتی است که خانواده‌ها از آن‌ها دارند، و اجر آن‌ها اگر بیشتر از بقیه کارکنان نباشد کمتر هم نیست بنابراین ارتقاء سطح معیشت آن‌ها بایستی با جدیت دنبال شود و فرماندهی معظم کل قوا در این مسیر تا کنون هر پیشنهاد سازنده و تسهیل‌کننده‌ای ازجانب فرماندهان مطرح‌شده است را پذیرفته‌اند. البته بحمدالله در ارتش پیرامون این‌موضوع به‌ویژه در حوزه مسکن اتفاقات خوبی رقم خورده است.

سردار شیرازی با اشاره به این‌که فرماندهی معظم کل قوا همواره می‌فرمایند «من مسئولیت نیروهای مسلح را می‌پذیرم» تاکید کرد: وقتی ایشان این‌چنین می‌فرمایند، باید تک‌تک کارکنان نیروهای مسلح با خود بیندیشند که چگونه رفتار کنند تا معظم‌له از آن‌ها راضی باشد، کما اینکه امروز فرماندهی معظم کل قوا از ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه اقدامات ارزشمندی که در زمینه توانمندی‌ها، دستاوردها و نوآوری‌ها داشته‌است رضایت دارند.

رییس‌ دفتر فرماندهی معظم کل قوا در پایان اخلاص را از نکات برجسته در کار دانست و گفت: بحمدالله امروز بهترین، کارآمدترین، مؤمن‌ترین، پای‌کارترین و مردمی‌ترین فرماندهان را در مجموعه نیروهای مسلح داریم و همه باید قدردان این نعمت باشیم و به وظایف‌مان به بهترین نحو عمل کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    3 0
    واقعا بخاطر وجود ارتش سرافرازمان خوشحال و خداوند را سپاسگزاریم
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    1 0
    حالا که خرید آواکس به تاخیر افتاده به دلیل جنگ روسیه واوکراین وروسیه فعلا آواکسها رو نمیده میشه این هواپیماها رو از افغانستن خرید وبه جای آواکس ازشون در حمله هوایی احتمالی به خاک ررژیم فرضی دشمن رژیم صهیونیستی استفاده کرد هرچند که جای خالی آواکس احساس میشه جنبش ملی حمایت از خرید آواکس آواکس آواکس آواکس اوجب واجب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس