‌‎به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتی نوشت: شهدا، هرچه داشتند، بی‌چشمداشت، تقدیم ایران‌اسلامی نکردند تا ما که از قِبَل این نظام، بهره‌مند شده‌ و اعتبار یافته‌ایم، طلبکار باشیم!

۲سال درگیر آماده‌سازی کتاب وصیت‌نامۀ شهدای خراسان بودم؛ حال و هوای آن انسان‌های باعظمت کجا و دغدغه‌های ما کجا!

من که سخت، شرمنده آنها مانده‌ام.

دغدغه‌های این انسانها کجا و دغدغه‌های ما کجا!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    ما منظورتون کی ؟ مردم؟ اگر مردم هست که حرف مفت حساب می شه چرا اول شکاف طبقاتی که اکثر مردم درگیرش هستن متاسفانه گویای بهرمند شده و اعتبار یافته هست مهمترین فاکتور یک حکومت به عدل و حق عدالت در ثروت و همچنین رفع نیاز های اساسی مردم هست خوراک،پوشاک،مسکن و وسلیه نقلیه همیشه تاریخ بوده آیا جز اینه که اکثرا مردم بیشتر موارد بالا رو ندارن؟!!!!! دوم شهدا از دل همین مردم نه افراد خاص بهرمند، تلاش کردن جمهوری اسلامی به همین منزل برسه الان اگر مردم گلایه بحقی داشته باشن از نرسیدن ها می شه طلبکاری؟اینکه از صبح تا شب کاری کنی نه یک مسکن درست نه یک خوراک درست ،وسیله نقلیه هم که شده افسانه این طلبکاری هست جناب؟!! از قدیم گفتن شکم سیر چه می فهمه از درد گشنگی و سواره چه می فهمه از درد پیاده اول جناب وضعیت مالی خودت رو مشخص کن بعد نظرات عرفانی برای مردم صادر کن مشکل نداری نیست درد شکاف طبقاتی هست یکی از شکم سیری داره می میره یکی از گشنگی و اسلام اساسش روی عدالت هست پس وقتی هدف همون شهید رو متوجه نیستی خواهشا بزار حداقل شهدا برای مردم دست نخورده از حرف های بی تفکر بمونن این حرف ها جز همین اخرین سنگر رو هم روی مردم بی اعتبار کنه فایده ای نداره نکن داداش از شهدا برای این مسائل مایه نزار اینحق الناس می مونه گردنت.
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    2 1
    غربگدا : آقا تخم مرغ گرون شد من با آیفون 13 که تازه خریدم افتادم گوشهٔ خیابون دارم از گشنگی میمیرم، یه فکری به حال من بکنین!!!
  • محمد IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    سلام در مورد افرادی که از همه چی طلبکارن یک جمله از کندی رئیس جمهور مقتول آمریکا شاید به کارشون بیاد: من نباید بگویم آمریکا برای من چه کرده . بلکه باید بپرسم من برای کشورم چه کرده ام؟
  • ش. AE ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    خوشا به حال این شهدا رفتن جای حق و وعده حق جایگاه آنها
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    شهیدخوشبخته رهبرفرمودند شفافیت برای نابودکردن فساداشرافی گری مسئولان چرااجرایی نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس