کد خبر 1393799
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
عکس| ستاره استقلال ایران را ترک کرد/ ۳ پیشنهاد خارجی برای ملی پوش آبی‌ها

مدافع میانی فصل گذشته استقلال به عنوان بازیکن آزاد با پیشنهاداتی از سه کشور و همینطور سه تیم در ایران مواجه شده است.

به گزارش مشرق، در روزهای پایانی فصل گذشته و در مصاف با شهرخودروی مشهد بود که عارف غلامی مدافع جوان آبی‌پوشان پایتخت با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد تا فرهاد مجیدی سرمربی استقلال یکی از بازیکنان مورد نظرش برای تشکیل تیمی قهرمان را از دست بدهد، اما این بازیکن در بهترین زمان از مصدومیت رها شد و توانست در روزهایی که کادر فنی استقلال با جدایی اجباری سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند مواجه شده بود، کمک شایانی برای بازسازی خط دفاعی آبی‌پوشان داشته باشد.

غلامی اما یکی از بازیکنان استقلال به شمار می‌رود که در پایان فصل قراردادش به اتمام رسید و حالا با پیشنهاداتی از سه کشور امارات، قطر و پرتغال مواجه شده که ممکن است مسیر او را از فوتبال ایران جدا کند.

پس از پست‌هایی که غلامی از موتورسواری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، این تصویری که می‌بینید قاب شکار شده از مدافع استقلال در فرودگاه و ساعتی پیش از ترک ایران است. او برای مذاکره با تیم‌هایی که خواهان او هستند این سفر را انجام داده و باید دید طی روزهای آینده این سفر خارجی چه تاثیری در آینده مدافع میانی استقلال خواهد داشت.

البته غلامی در ایران نیز از سه تیم استقلال، سپاهان و گل‌گهر برای عقد قرارداد پیشنهاد دریافت کرده تا چندان کار آسانی هم برای انتخاب در آستانه آغاز لیگ بیست و دوم در فصلی که به جام جهانی منتهی می‌شود نداشته باشد.

البته غلامی ۲۵ ساله که یکی از بازیکنان مورد علاقه اسکوچیچ به شمار می‌رود یکی از بازیکنان ثابت اردوهای ملی است و شرایط مناسبی که در استقلال دارد شاید در سال منتهی به جام جهانی او را مجاب به ادامه همکاری با آبی‌پوشان پایتخت کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    1 1
    خوب شد معنی ستاره رو هم فهمیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس