امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با آقای سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با آقای سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی قرار گرفت و نکات لازم را ارائه کرد.

در این گفتگو، رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان با ابراز رضایت از وضعیت و امور حجاج ایرانی و خدمات دهی به آنان، خاطر نشان کرد: در روند ورود حجاج ایرانی به فرودگاه‌های جده و مدینه و نیز اسکان و انجام مناسک حج تا این لحظه همکاری لازم از سوی عوامل ذیربط اجرائی حج در عربستان سعودی با سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

حسینی حال همگی حجاج کشورمان را خوب عنوان و تاکید کرد هیچیک از زائران ایرانی تا این لحظه با مشکل مواجه نیستند.

امیرعبداللهیان نیز با تشریح رایزنی‌های خود با فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق (عراق به عنوان هماهنگ کننده امور حج بین دو کشور ایران و عربستان) به منظور تسهیل سفر حجاج عزیز ایران اسلامی به سرزمین وحی، ابراز امیدواری کرد که حج امسال با موفقیت برگزار گردد و رضایت کامل حجاج کشورهای اسلامی از جمله حجاج ایرانی را به همراه داشته باشد.

امیرعبداللهیان در این تماس رئیس سازمان حج و زیارت را در جریان آخرین گفتگوهای عراقی - سعودی و مناسبات رو به جلوی سیاسی تهران و ریاض قرار داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس