سردار نصیری

۳سال قبل این رسانه‌های ضدانقلاب مدعی شده بودند که سه تن از فرماندهان سپاه (نصیری، ربیعی و تولایی) از کشور فرار کرده‌اند!

به گزارش مشرق، روزنامه نیویورک تایمز در روزهای اخیر مدعی شد که سردار علی نصیری از فرماندهان سپاه پاسداران به اتهام همکاری با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) بازداشت شده است.

این ادعا در واقع بازنشر مجدد شایعه‌ای است که ۳سال قبل برای اولین بار بعد از تودیع سردار نصیری از فرماندهی حفاظت سپاه در فضای مجازی و توسط رسانه‌های فارسی زبان خارجی مطرح شده بود.

در همان مقطع سردار نصیری ضمن رد این شایعات اظهار داشت که طرح این مباحث بدلیل نقش وی در حوزه‌های حفاظتی سپاه بوده و سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه نیز این شایعات را یک تاکتیک نخ‌نما شده بعد از هر تغییر و جابجایی در سپاه عنوان کرد.

۳سال قبل این رسانه‌های ضدانقلاب مدعی شده بودند که سه تن از فرماندهان سپاه (نصیری، ربیعی و تولایی) از کشور فرار کرده‌اند!

این شایعه درباره سردار نصیری (که پیش از این فرماندهی سپاه استان تهران و فرماندهی حفاظت سپاه را نیز برعهده داشته) بار دیگر بعد از ۳ سال این بار توسط روزنامه امریکایی نیویورک‌تایمز و بعد از چند تغییر و تحول در سازمان اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه مطرح شده است.

اخیراً حجت‌الاسلام حسین طائب بعد از حدود ۱۳ سال از سازمان اطلاعات سپاه تودیع شد و جای خود را به سردار محمد کاظمی داد و سردار مجید خادمی نیز جایگزین سردار کاظمی در سازمان حفاظت اطلاعات سپاه شد.

همزمان سردار ابراهیم جباری نیز بعد از ۱۲ سال جای خود را در فرماندهی سپاه حفاظت ولی امر به سردار مشروعی‌فر داد اما رسانه‌های خارجی سعی کردند همه این موارد را نوعی برکناری جا بزنند.

* چه کسانی در نیویورک‌تایمز این داستانها را می‌نویسند؟*

معمولاً فرناز فصیحی خبرنگار ایرانی نیویورک‌تایمز و همکار رونن برگمن مامور امنیتی صهیونیست و همکار این روزنامه، امر تهیه گزارش‌های امنیتی درباره ایران را برعهده دارند که پیش از این نیز به صورت مکرر اقدام به تهیه و انتشار گزارش‌های مجعول و بی‌سند درباره ایران کرده بودند.

همکاران صهیونیستی نیویورک تایمز علیه ایران، آنهم به نقل از منابع خیالی، ادعاهای مختلفی مطرح می‌کنند اما به رغم خواستشان، در میدان واقعیت این صهیونیستها هستند که نخست وزیرشان به دلیل بحران داخلی و شکست بیرونی مجبور به کناره‌گیری از قدرت می‌شود و پارلمانشان نیز به انحلال می‌رسد.

با این حال به نظر می‌رسد ماموران امنیتی صهیونیستها تلاش می‌کنند با بازی دادن مسولان روزنامه‌های آمریکایی، خیالبافی‌ها را به عنوان گزارش و خبر جا بزنند و برای خود مسکّن‌های مقطعی بسازند. رسانه‌های آمریکایی به خودی خود انگیزه‌های زیادی علیه ایران دارند و کم گزارش و روایت جعل نمی‌کنند اما فروش یک داستان جعلی یکبار تست شده درباره سردار نصیری به نیویورک تایمز، به نحوی است که احتمالاً اگر مسولان روزنامه متوجه باشند، خسارت سنگینی برایشان خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    9 13
    تاکتیک جدید سپاه در امور حفا و اطلاعاتی ، دشمن بی حیثیت را گیج نموده و از فرط آن و دستان خالی با تصور فراموشی مخاطب . اقدام به باز نشر مطالب تاریخ گذشته فیک و نخ نما شده نموده
  • ایران IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    17 12
    شما هم هرجا به نفعتونه نیورک تایمز میشه منبعتون هرجا به ضررتون میشه دروغگو 😂😂😂 اونم نیورک تایمز ک هر چی میگه راست در میاد
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      5 2
      رو یخ بخندی جوجو، باش تا صبح دولتت بدمد البته شاید هم غروب کنی و خوراک مار و مور شوی مثل اسلاف ناکامت....
    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      1 0
      چقدرم راست میگی خخخخخخ
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      6 6
      اگه واقعا میخوای چیزی به اطلاعاتت اضافه بشه بخون: طبق نص صریح قرآن وقتی که یک فاسقی خبری رو میاره نبیپاید ازش قبول کرد مگر اینکه تبین و جست و جو کرد که از صحت و سقمش با خبر بشه.این خبر گزاری نیویورک و... هم همینه.اما اینکه توی مواروی صرف خبرش گذاشته بشه و صرف نقل قول نه تاییدش مثل اینکه بیاو بگه نیویورک تایمز گفته اوباما توی یک جلسه خصوصی گفت از ترامپ متنفرم،اینجا ما میتونیم خبرش رو نقل کنیم ولی هیچ تاییدی نمیتونیم بکنیم مگر با صحت سنجی اما یک خبری که داره تشنج ایجاد میکنه و... اون رو حتی صرف نقلش هم به خاطر ایجاد تشنج و... نباید صورت بگیره البته همون خبر رو هم اگه بعد از بررسی فهمیدی صحیح هست دیگه میفهمی که شایعه و... نیست و این هم یکی از نمونه دروغ های رسانه تزویره،دروغ در مورد سردار نصیری
    • خخخ IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      0 3
      مشرق فقط همین مورد رو نداره کلا یه طرفس ما که میخونیم بخندیم خصوصانظریاتشونو خخخ
    • Bs FR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      1 4
      کی گفت این خبرگزاری ها هر چی گفتن درسته؟تنها خدمتی که این خبرگزاری های بین المللی به افکار عمومیمردم دنیا من جمله جماعت شما کردن اینه که قدرت تحلیل و تفکر رو ازتون گرفتن.طوری که اگه شب باشه ولی نیویورک تایمز بگه روزه شما میگید روزه.قدرت رسانه ست دیگه.ولی از یک جنبه با شما موافقم که این خبرگزاری ها نباید به عنوان منبع در رسانه های داخلی استفاده بشن و بهشون اعتبار داد.بالاخره رسانه یه ابزاره در جهت منافع کشور متبوعش.دلیلی نداره که ازشون به عنوان منبع استفاده بشه
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      1 4
      دکتر شریعتی: شایعه را دشمن می سازد، منافق پخش می کند و احمق باور! ظاهراً جناب 23:27 باور کرده است!!!!!!!!
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    4 7
    درباره این موضوع خود سپاه باید به صورت رسمی شفاف سازی کنه و بیانیه بده.
    • ماندانا IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      0 0
      ولی نظر من برعکس نظر شماست
  • GB ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    3 4
    رژیم نجسه یهود و شبکه های .../امریکایی و انگلیسی و سعودی یهودی کلا دیگه به هزیان گویی شدید افتاده اند .موارد نشان میده که صهیونیستها کلا از ترس ایران خودشون را خراب کرده اند .
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    2 5
    پنجاه سال پیش شوروی یک تابلو چوبی به امریکا هدیه داد که ببرن بزارن در کاخ سفید وقتی امریکایی ها برسیش کردن دیدن یک شنودکوچک درون تابلو جاسازی شده سیستم های شنود امروزه بسیار کوچکتر وکار آمد تر از پنجاه سال پیش هستن وقتی رژیم صهیونیستی در مرکز نطنز بمب گذاری میکند در شش ماه دوبار آیا در مرا کز تصمیم گیر وتصمیم ساز کشور شنود هایی که اندازه یک دکمه پیراهن هستن نتونسته کار بزاره در یک اتاق که مسولان برای تصمیم های مهم جمع میشود دها اشیا وجود دارد یکی از آنها درونش یک شنود کوچک به طرز ماهرانه ای جاسازی شده باشد از خیلی از تصمیمات کشور قبل از عملیاتی شدن باخبر مبشود دشمن این هجم از اطلاعات تنها توسط شنود از مراکز مهم امکان پذیر است این شنودهای کوچک داده ها را میگیرن ودر ساعتی از نیمه شب فعال میشن وارسال میکنن دادهای ذخیره شده را ونیاز هم نیست بع تلاویب مستقین ارسال شود یک خانه را توسط جاسوسان در محله های ااطراف مراکز مهم خریداری ویا جاره نیشود ودادها ارسال میشود ویایک سفارتخانه غربی با موساد همکاری میکند ودادهای اطلاعاتی از ان طریق به موساد در اسراییل ارسال میشود این چیزی که بنده گفتم خیال وتوهم نیست نطنز به شدت مراقبت میشد ولی بمب که به مراتب بزرگ تر از یک شنود ریز هست در انجا کار گذاشتن به نظر بنده مراکز مهم کشور باید به کلی بازرسی بشن وبلندگوهایی که روی میز مسولان است ومیز صندلی تابلو روی دیوار
    • پیمان IN ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      0 0
      اسرائیل تو نطنز بمب گذاری کرد ؟ اولا حمله سایبری بوده یا وطن فروشی خیانت کرده بالاخره ایران مغول زاده و عثمانی زاده و یونانی زاده و .... خیلی داره نه بمب گذاری ، اگه بمب گذاری بود چرا نطنز یه روز هم تعطیل نشد بدبخت ...
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    6 2
    یک سوال: سردار نصیری الان کجاست و چیکار میکنه؟ .
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      2 4
      دقیقا اسراییلیها دنبال کسب همین اطلاعات هستند. این شایعه را می سازند تا مجور شوید ماموریت و مکان سرداران سپاه را لو بدهید و بعد...
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    2 4
    این معمولا وقتی ضربه امنیتی یا نظامی می خورن از این دروغ ها می گن، باید ببینیم این دفعه چه بلایی سروشن اومده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس