انتقال پدیده لیگ یک به پرسپولیس و تراکتور غیرممکن شد/ اعلام آخرین وضعیت مالکیتی ماشین‌سازی

مالک باشگاه ماشین سازی از غیر ممکن بودن انتقال پدیده لیگ دسته اول از این تیم به تیم‌های پرسپولیس و تراکتور خبر داد.

به گزارش مشرق، یونس قربانی درباره مطرح شدن مذاکرات باشگاه های تراکتور و پرسپولیس با امیر شهیم اظهار داشت: شهیم بازیکن ماشین سازی است و باشگاه به  او نیاز دارد زیرا تا دو فصل دیگر با ما قرارداد دارد. در خصوص این بازیکن و ۳-۲ بازیکن دیگر حتی در نیم فصل  با وجود پیشنهاد  مدیرعامل باشگاه  خیبر خرم آباد، طبق همکاری سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، هیات فوتبال استان و مکاتباتی که انجام دادم و همچنین در نظر گرفتن شرایط  و منافع خود بازیکنان بویژه امیر شهیم، و مصالح و  منافع باشگاه ،با انتقال و و چند بازیکن دیگر  مخالفت  نمودم. این بازیکن نیز در نیم فصل دوم نیز کمک حال باشگاه شد. هرچند پیشنهاد چند صد میلیونی برای او مطرح شد و حتی با تخلف مدیرعامل وقت باشگاه برخی اقدامات اولیه هم صورت گرفته بود.

وی درمورد آخرین وضعیت باشگاه ماشین سازی اضافه کرد:‌ از ۲۴ آبانماه سال گذشته با توجه به کارشکنی های مدیرکل وقت ورزش و جوانان استان، برخی هوادارنماها و همچنین مشکلات مالی بدلیل ممکن نبودن عقد قرارداد با اسپانسرها بدلیل عدم  انتقال و ثبت شرکتی مالکیت باشگاه به سهامداران جدید به علت عدم  پرداخت بدهی های مالیاتی توسط مدیریت قبلی، طبق نامه رسمی به استاندار محترم و پس از جلسه حضوری با استاندار و مسولان محترم ورزشی استان، هیچگونه دخالتی در امورات باشگاه نداشته و مدیریت اجرایی ماشین سازی از آن زمان برعهده مسولان استانی بوده که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

مالک باشگاه ماشین سازی افزود: نفراتی  بعنوان مدیر عامل ، خریدار و حتی برای مالکیت انجمن سرباز صلح را معرفی کردند و من هم تاکنون همه گونه همراهی و همکاری را  جهت حل مشکلات باشگاه ماشین سازی با مسولان مربوطه داشته‌ام.

قربانی در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تصریح کرد: با پایان لیگ و همزمان با سفر ریاست محترم‌جمهوری به استان، مکاتباتی انجام  و جلسات متعدی با مسولان ورزشی آذربایجان شرقی داشتیم که خوشبختانه با حضور  ستوده نژاد، مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان، رویکرد حمایتی و مثبتی نسبت به باشگاه ماشین سازی بوجود آمده  است. انشاءالله  در چند روز آینده  تکلیف نهایی وضعیت حقوقی باشگاه مشخص خواهد شد. فعلا تا تعیین تکلیف وضعیت حقوقی باشگاه  هر گونه نقل و انتقالی  مقدور نبوده و از نظر باشگاه غیرقانونی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    وقتی بازیکنی اونقدر با استعداده که ميتونه تو همین سن کم برای پرسپولیس بازی کنه بی انصافی که يه مدیر به خاطر کارنامه مدیریتی خودش اونو تو لیگ های پایین نگه داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس