کد خبر 1393463
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
توضیح باشگاه استقلال درباره جذب سعید مهری

هافبک آبی پوشان با اینکه با این تیم قرارداد دارد، ممکن است از جمع آبی پوشان جدا شود.

به گزارش مشرق، سعید مهری هافبک میانی آبی پوشان که فصل گذشته عمدتاً به عنوان بازیکن جانشین به کار گرفته می‌شد، با اینکه با آبی‌ها قرارداد دارد، ممکن است پیش از شروع فصل از این تیم جدا شود.

استقلالی‌ها در پست هافبک میانی زبیر نیک نفس را برای فصل بعد در اختیار دارند و توانسته‌اند قرارداد مهدی مهدی پور را هم تمدید کرده تا خیال شان بابت زوج اول خط میانی شان آسوده شود. آنها همچنین اخیراً یک بازیکن در این پست از صنعت نفت به خدمت گرفته‌اند به اسم امید حامدی فر که می‌تواند ذخیره‌ای ایده آل باشد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت کاوه رضایی به استقلال

به جز آن تمدید قرارداد با روزبه چشمی هم در برنامه‌های نقل و انتقالاتی آبی پوشان قرار دارد که اگر این اتفاق هم بیفتد، ممکن است سعید مهری را در لیست بازیکنان فصل آینده خود قرار ندهند. به خصوص که این بازیکن برای فصل بعد از لیست زیر ۲۵ سال خارج شده و یک جا را در لیست بزرگسالان به خود اختصاص می‌دهد.

مهری فصل گذشته ۱۱ بار برای استقلال به میدان رفت که تنها در ۲ بازی مقابل گل گهر در هفته ششم و مقابل آلومینیوم در هفته بیست و هشتم در ترکیب ثابت قرار گرفت که در هر دو بازی نیز تنها یک نیمه در زمین حضور یافت و از ابتدای نیمه دوم تعویض شد. وی در ۹ بازی دیگر به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت که در ۲ بازی مقابل گل گهر در هفته ۲۱ و در هفته ۲۵ مقابل سپاهان از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت و در سایر دیدارها در دقایق پایانی به کار گرفته شد. مجموع دقایق حضور این بازیکن در میدان نیز ۲۵۳ دقیقه بود.

روزهای پیش رو را باید روزهای سرنوشت سازی برای استقلال در نقل و انتقالات و البته برای سعید مهری دانست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    استقلال سوخت.فوتبال ایران سیاسی است.حتی یک فوتبال ایران را نگاه نخواهم کرد.بیشتر مردم اینجورند.#وریای عزیز ،باغیرت.شرافتمند من به خاطر او دیگر هیچ فوتبال ایرانی را نگاه نخواهم کرد حتی تیم ملی.وریا در فوتبال ایران یک قهرمان تمام عیار خواهد ماند. فوتبال اوچند صباحی دیگر تمام میشود.اوخوشحال وشادان خواه بود .وروسیاهی برای زغال میماند.من طرفدار استقلال بودم.این تیم را میشورم ودرفاضلاب می ریزم.فوتبال ایران به مانند جاهای دیگر حکومت یک دستشویی وفاضلابند.والسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس