کد خبر 1393380
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۵
پوتین: به اهداف خود در عملیات دونباس می‌رسیم

رئیس جمهور روسیه گفت اهداف عملیات نظامی ویژه در اوکراین که حفاظت از منطقه دونباس و ایجاد شرایط برای تضمین امنیت روسیه است، تغییری نکرده و محقق خواهند شد.

به گزارش مشرق، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه بامداد پنجشنبه گفت که عملیات نظامی ویژه این کشور در منطقه دونباس، به اهداف خود می‌رسد.

پوتین طی نشست خبری توضیح داد: «نیروهای روسیه در عملیات ویژه در اوکراین به اهداف خود دست می‌یابند. هدف نهایی عملیات ویژه حفاظت از دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی با اشاره به درخواست فنلاند و سوئد برای عضویت در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، اظهار داشت: «اگر نیروهای ناتو در سوئد و فنلاند مستقر شوند، روسیه باید پاسخ دهد. ما مشکلی که با اوکراین داریم را با سوئد و فنلاند نداریم».

رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه ناتو ابزار جنگ سرد است و سیاست خارجی آمریکا را منعکس می‌کند، تصریح کرد: «تمایل غرب برای ادامه جنگ در اوکراین ثابت می‌کند که هدف آنها دفاع از منافع اوکراین نیست بلکه حفاظت از منافع خود است».

پوتین در واکنش به ادعای کی‌یف و متحدان غربی‌اش مبنی بر حمله موشکی به مرکز خریدی در شهر «کرمنچوک، تاکید کرد: «ارتش روسیه به اهداف غیرنظامی ضربه نمی‌زند. هیچ چیز در اهداف عملیات ویژه در اوکراین تغییر نکرده ولی تاکتیک‌ها می‌تواند متفاوت باشد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    1 3
    ابر قدرت پوشالی خخخخخخ
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    3 0
    احسنت ، دم جناب پرزیدنت پوتین گرم!! با آرزوی موفقیت برای ارتش آزادی بخش روسیه و مالیده شدن پوزهٔ یانکی‌های گاوچرون و غربگدایان به خاک!!!!
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 3
    خخخ. وقتی سطح موفقیتت انقدر بالاست که بهش نمیرسی نیازی به تلاش نیست!!!! کافیه سطح توقع رو بیاری پایین!!!
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    آمریکا با جنگ رسانه ای هر چه بیشتر برطبل جنگ می کوبد تا سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی بیشتری پیدا شود ـــــ آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور قیمت نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی ، بایکوت ورزشی و .... مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : اروپای ساحل آرامش را طوفان زده نموده و در نتیجه 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی . سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی پیدا شد ـــــ گاوهای بولوند چشم آبی آماده شیر دهی می شوندــــ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس