آدم‌ربایی مرد کامیون‌دار و حبس ۳ روزه در خودروی خودش!

مرد کامیون‌دار در اتوبان آزادگان ربوده شد و ۳ روز را در خودروی خود توسط فرد آدم‌ربا در اسارت گذراند!

به گزارش مشرق، چهارشنبه هشتم تیر ماه جاری، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی و سرقت از یک مرد میانسال در اتوبان آزادگان در دستور کار محمدامین تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی قرار گرفت.

در تحقیقات مشخص شد، چند روز قبل، مرد جوانی به مالباخته که خودرو کامیون داشته برای حمل و نقل یک بار زنگ زده و پس از قرار در اتوبان آزادگان جهت مذاکره سوار خودرو وی شده است.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد مرد جوان پس از حضور در خودرو موردنظر با تهدید چاقو به مالباخته آبمیوه مسموم و قرص خواب خورانده و در ادامه وی را هدف ضرب و جرح قرار داده است.

در ادامه با توجه به ناپدید شدن مرد میانسال، خانواده وی بلافاصله این مفقودی را به پلیس اطلاع دادند که کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات، تحقیقات خود را کلید زدند.

در بررسی‌ کارآگاهان مشخص شد، از کارت بانکی مرد میانسال ۱۵ میلیون تومان برداشته شده و کارت سوخت خودرو وی در یک پمپ بنزین حوالی خیابان بسیج مورد استفاده قرار گرفته است.

بدین ترتیب کارآگاهان وارد عمل شدند و خودرو موردنظر را در خیابان بسیج شناسایی و در یک عملیلات، متهم جوان را دستگیر کردند و موفق به یافتن مرد میانسال با شرایط جسمی نامناسب در این خودرو شدند.

در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، متهم دارای سابقه متعدد سرقت بوده و مالباخته را به مدت ۳ روز در خودروی خودش زندانی کرده است.

تحقیقات بیشتر توسط محمدامنی تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی ادامه دارد و متهم در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهای جهت کشف جرائم احتمالی قرار گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    9 0
    آقا می‌نویسد پلیس با اینها شدید برخورد میکنه اینکه سابقه داره دوباره برگشته شروع کرده آدم ربایی چرا اینا زنده هستند بازم میکشن دیگه
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
      2 0
      ما که نفهمیدیم پلیس و قاضی چطور برخورد شدید میکنن در حالیکه هر کدومشون بالای بیست بار تا حالا دستگیر شدن
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    10 0
    انصافا می گویید چند بار سابقه دارد خواست همه مردم هست نباید پای این متهم قطع شود تا دیگر نمیتوان. دست به این کار خشن بزند
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    10 1
    این سابقه دار بودن را مثل تیری زهر آگین مدام به قلب و ذهن مردم شلیک می کنید !!! تا کی باید مردم مماشات قضات قوه قضائیه را با مجرمین تحمل کنند؟!!! پس مطابق فقه مترقی جعفری کی باید برای قضات مشخص شود منظور خداوند سبحان از محارب و مفسد فی الارض در دین اسلام چیست و کیست؟!!! آدم ربا که نیست؟ آدم کش که نیست؟ زور گیر که نیست؟ راهزن که نیست؟ منافق که نیست؟ مختلس که نیست؟ محتکر که نیست؟ رانت خوار بر هم زننده امنیت اقتصادی و زندگی امت اسلام که نیست؟ همه شان هم سابقه دار !! الا ماشاءالله ، پس چه کسی مفسد فی الارض و محارب با خداست؟!!! به شخصه در روز قیامت از سر تقصیر قضات ، سیاست مداران ، اقتصاددانان و نیروهائی که وظیفه تامین امنیت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جامعه اسلامی را دارند و دچار ترک فعل آن هم از نوع کبیره آن میشوند نمی گذرم. الله اعلم
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    3 0
    قطعه دست
  • آبادان IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    1 0
    ما خواهان برخورد قاطع با دزدان هستیم. آنها را به روش قانون اسلامی یعنی قطع دست مجازات کنید
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    اگه اینجور مجرمین رو اعدام یا قطع ید نمی کنید حداقل یه شرکت عمرانی تاسیس کنید ، اینا رو زنجیر به پا ببرید تو تابستان در مناطق جنوبی ، و زمستون در مناطق غربی و شمالی کشور تو راهسازی و ساختمان سازی برای محرومین کار کنن، مثل کارگرای زحمت کش دیگه که تابستون و زمستون دارن کار میکنن، نصف حقوق این مجرمین رو هم بابت جریمه به مردم کم کنید ، نصف دیگه رو هم بدید خانوادشون. یه ۱۰ ، ۲۰ سال اینجوری کار کنن ملت از دستشون یه نفسی میکشن. زندانها شده هتل تازه اگه با مرخصی و تخفیف و ... سر ۱ سال آزاد نشن. دولت هم از پس خرج بخور بخواب اینا تو زندان بر نمیاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس