سلام فرمانده

تولیت مسجد مقدس جمکران، حکم خادمی افتخاری این میعادگاه منتظران ظهور را به ابوذر روحی مداح اهل بیت (ع) و خواننده «سلام فرمانده» اهدا کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، حکم خادمی افتخاری این مکان مقدس را به ابوذر روحی مداح اهل بیت (ع) و خواننده «سلام فرمانده» اهدا کرد.

همچنین حجت‌الاسلام سعید نعیمی مسئول گروه «ماح» «ملت امام حسین (ع)» نیز حکم افتخاری مسجد مقدس جمکران را از حجت‌الاسلام رحیمیان دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ تدوین زیبای "سلام فرمانده" به چند زبان

در متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان برای ابوذر روحی آمده است:

«به پاس تلاش‌های خالصانه، مفید و مؤثر در تولید و اجرای اثر فاخر و ماندگار «سلام فرمانده» و با عنایت به اهمیت و ارزش والای خدمت به این «پایگاه عظیم تشیعّ» که به فرموده مقام معظم رهبری «مدظلّه‌العالی»، «یکی از توفیقات بزرگ الهی، خدمت در مسجد مقدس جمکران است»، جنابعالی به‌عنوان خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران مشرّف می‌شوید. امید است در سایه توجّه خاصّه حضرت ولی‌عصر (عج) در ادامه خدمتگزاری خالصانه و مشتاقانه به نمازگزاران و دلدادگان اسلام ناب محمدی (ص) موفّق، مویّد و مشمول ادعیه زاکیه آن حضرت (عج) باشید».

گفتنی است اجتماع خانوادگی «سلام فرمانده» با حضور ابوذر روحی ۳۱ خردادماه با حضور پرشکوه مردم ولایتمدار قم و شهرهای اطراف در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

سرود «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» «ملت امام حسین (ع)» در لنگرود است که با شعری از سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی و اجرای ابوذر روحی به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان برای نخستین بار در شهر لنگرود استان گیلان پخش شد و تا به امروز شهر به شهر در ایران اسلامی و حتی فراتر از مرزها رسیده و خود را در دل مردم نیز جا کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    1 0
    پس شاعرش چی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس