کد خبر 1392944
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
مأمور پلیس برای نجات یک شهروند خود را به آتش زد

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تماس‌‎های مردمی با سامانه ۱۹۷ به منظور تقدیر از مأمور پلیس خمینی‌شهر که برای نجات یک شهروند خود را به آتش زده و دچار سوختگی شده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا الوندی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: تعدادی از شهروندان شهردرچه از توابع شهرستان خمینی‌شهر طی تماس با سامانه ۱۹۷ اعلام کردند که پس از اینکه یک مورد خودسوزی را به مرکز ۱۱۰ اطلاع دادند یکی از مأموران پلیس این شهر بلافاصله در محل حاضر شده و با از خود گذشتگی خود را به آتش زد و فردی که اقدام به خودسوزی کرده بود را از مرگ حتمی نجات داد اما خود این مأمور در این حادثه دچار سوختگی شد که از این اقدام فداکارانه مأمور پلیس تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: پس از تماس‌های مذکور بررسی‌های دقیق صورت گرفت و مشخص شد یک مورد قصد خودسوزی در شهر درچه به مرکز ۱۱۰ اعلام می‌شود که بلافاصله واحد گشت انتظامی در صحنه حاضر شده و دودی را از داخل یک کارگاه مشاهده و وقتی وارد کارگاه می‌شود و می‌بیند فردی با یک چهار لیتری بنزین قصد خودسوزی خود را دارد که در ابتدا سعی می‌کند با مذاکره فرد را از کارش منصرف کند اما ناگهان فرد مذکور اقدام به شعله ور کردن خود می‌کند.

الوندی ادامه داد: در این حین مأمور وظیفه‌شناس پلیس خمینی‌شهر با فداکاری و ایثار به سمت فرد آتش گرفته رفته و با خاموش کردن آتش جان وی را از مرگ حتمی نجات می‌دهد اما خودش از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شده و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه حال عمومی این مأمور فداکار بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده است از قدردانی فرمانده انتظامی استان اصفهان از این مأمور خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس به وجود چنین افراد فداکاری که جان خود را فدای امنیت مردم می‎کنند، افتخار می‌کند و این افراد به فرموده مقام معظم رهبری مصداق بارز مجاهدان فی سبیل الله هستند.

وی با تشکر از تماس‌های مردمی با سامانه ۱۹۷ بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: این سامانه به صورت شبانه‌روزی آماده دریات پیام‌ها، نظرات، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و یا تقدیر از عملکرد مأموران است و مطمئناً این تماس‌ها در بهبود و ارتقای سطح کیفی عملکرد انتظامی استان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نیماص IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 1
    در قرآن آمده اگر کسی را بدون اینکه قتلی کرده باشد یا فسادی کرده باشد بکشیم انگار همه مردم را کشتیم و اگر جان یک انسان را نجات دهیم انگار جان همه انسان ها را نجات دادیم
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      0 0
      دمش گرم مرد بود پلیس ولی از یک جهت کاش میگذاشت راحت خلاص
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 0
      جواب دهنده حرف شیطانی نزن
  • ارتوپد IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    مخاطبان گرامی،مراقب باشید دراینگونه مواقع جو گیر و هیجانی نشده و طرف را با بیل خاموش نکنید!!!!!
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    دولت و حاکمیت باید نسبت به منتشر شدن هم اخبار در بین مردم و هم در سطح اینترنت بسیار هوشیار باشن! عده ای هستن،که چنین تفکرات خودسوزی و خودکشی رو هم بین جوانان و هم افراد میانسال و پیر و .. رواج میدن! همین الان الان، اگر وبلاگ ها مثل بلاگفا و بلاگ و ... جاهای زیادی در اینترنت جستجو کنید،افراد زیادی رو می ببیند که افکار بشدت ناامید کنند و بشدت چرکین رو دارن رواج میدن، و حتا یک سبک برای خودشون راه انداختن! جالب اکثرا این افراد اگر بشون بگید مرگ از نگاه قران چی و کسی که خودکشی میکنه چه جایگاهی داره! بشدت غلاف میکن و حتا به اون شخص که این رو میگه،ممکن حمله کنند! اینا از لحاظ ذهنی بخشیشون شتشو ذهنی داده شده هستن! فکر میکن،اگر مردن روحشون اونجاست! دارن صحنه رو نگاه میکن! چه شور هیجانی داره! و ..(شهوت دیده شدن! شهوت حس ترحم به خود!) بیچاره خبر نداره! همون ثانیه اول، که روحش رو از تنش کشیدن بیرون! دنیا و همه رو فراموش میکنه(!!!) فقط فقط به این فکر میکنه،بزارن 1 ثانیه برگرده تا گذشته بدش رو جبران کنه! و از این عذاب بی پایان نجات پیدا کنه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس