کد خبر 1392838
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
وزیر دولت «ماکرون» به تجاوز جنسی متهم شد

رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که وزیر همبستگی و انسجام اجتماعی این کشور، برای بار سوم متهم به تلاش برای تجاوز جنسی شده، اما دادستانی تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده است.

به گزارش مشرق به نقل از فرانس۲۴، «دِیمین آباد»، وزیر همبستگی و انسجام اجتماعی دولت ماکرون برای بار سوم متهم به تلاش برای تجاوز شده است.

یک «سیاست‌مدار میانه‌رو» این وزیر را متهم کرده که در سال ۲۰۱۰ در جریان یک مهمانی تلاش کرده به او تجاوز کند. دیمین آباد هم گفته «این اتهامات بی‌پایه و رسوایی‌ها را بدون پاسخ نخواهد گذاشت».

این خانم که با نام مستعار «لِیتیتیا» با رسانه‌های فرانسوی مصاحبه کرده درباره جزئیات تلاش این وزیر برای تجاوز می‌گوید: «ترسیده بودم، حس کردم بدنم کامل فلج شده، با او درگیر شدم، خوشبختانه یکی از مهمانان به موقع وارد اتاق شد، و من موفق به فرار شدم».

این سومین اتهام علیه این وزیر دولت ماکرون است، اما دادستان تاکنون هیچ تحقیق رسمی را دراین‌باره آغاز نکرده است. پیش ازاین نیز اتهاماتی مشابه علیه دیگر وزاری دولت ماکرون اعلام شده بود.

در سال ۲۰۱۷ نیز دادستانی فرانسه تحقیقات درباره پرونده اتهام تجاوز «جرالد دارمنین»، وزیر کشور وقت فرانسه آغاز کرد. دارمِنین این اتهام و هرگونه رفتار اشتباه را رد و دادستانی نیز پرونده او را مختومه اعلام کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    عجب ب … ب … ه فرانسه ! مگه اين جونورها چه ميخورند يا چه ميكنند كه اينقدر قدرت جفتك پرونى شون بالاست ؟! خدايا توبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس