کد خبر 1390903
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶
سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا: از کیفیت بازیکنان ایران به وجد آمدم/ عملکرد خوبی نداشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا، گفت: اصلا از نمایش بازیکنان ایران شگفت زده نشدم. چرا که چند ویدیو از آن‌ها دیده و از کیفیت آن‌ها به وجد آمده بودم.

به گزارش مشرق، جان اسپراو پس از بازی برابر تیم ایران و شکست سه بر صفر اظهار کرد: آن‌گونه که امیدوار بودیم بازی را شروع نکردیم. اما در ست‌های دوم و سوم عملکرد بهتری داشتیم.

وی افزود: نمایش پایاپایی در ست‌های دوم و سوم مقابل ایران داشتیم اما در بعضی از رالی‌های آخر ست‌ها اشتباهاتی را مرتکب شدیم و نتوانستیم حتی در یکی از این ست‌ها پیروز شویم و در نهایت نتیجه بازی را واگذار کردیم.

سرمربی آمریکا در پایان خاطرنشان کرد: ایران عالی بازی کرد. ما مثل سایر دیدارهای این تورنومنت سرحال نبودیم. عملکرد خوبی نداشتیم و نتوانستیم دریافت‌های خوبی داشته باشیم. ایران بسیار خوب بازی کرد و امشب مستحق پیروزی بود. اصلا از نمایش بازیکنان ایران شگفت زده نشدم. چرا که چند ویدیو از آن‌ها دیده و از کیفیت آن‌ها به وجد آمده بودم.

تیم ملی والیبال ایران در ششمین دیدار خود در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ موفق به شکست آمریکا شد تا ضمن کسب بردی ارزشمند و مهم، نخستین ناکامی آمریکایی‌ها در این رقابت‌ها را رقم بزند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    19 1
    از همه بباز از آمریکا نباز.البته که باید از بقیه هم ببریم اما برد جلوی آمریکا یه چیز دیگه است اونم ۳ ۰
  • علی IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    5 2
    مگر چه اتفاقی افتاد که بردید ؟ میمیرید اگر با سایر رقبا این دقت تیمی داشته باشید یا تنبیه تون میکنند !؟ البته من میدونم که مشکل شما چیه !! مشکل شما ترس از سرویس های سرعتی که تا به حال هیچ مربی این مشکل دریافت اول شما را حل نکرده و گرنه خیلی وقت پیش شما قهرمان جهان می شدید .
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    9 0
    عاقل‌مرد که میگن! اینه.........
  • پرویز DE ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    3 3
    من ابدا وارد بحث سیاسی نمیشم ولی ایکاش هم میهنان عزیز من در بحث اخلاق و جوانمردی ورزشی چیزهائی را از مربی تیم آمریکا یاد بگیرند ، هیچ برد و یا شکستی در دنیای ورزش ابدی و همیشگی نیست ، چرا با این سرعت جوگیر میشید ، تیم ایران هم شکست سه بر صفر زیاد داشته ،
  • حبیب اله منصوری IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 0
    خدارا شکر همیشه جو گیر هستیم خوب بود ولی رفتار و گفتار هیچکس ا به تمسخر و در کل ربط به مسائل دیگر ندهیم تو این مسائل الی ماشالله مشکل داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس