کد خبر 1386588
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
آقای اسکوچیچ از همان قطر برو و دیگر برنگرد!/ عابدزاده دو گل خورد و چهارتا را الجزایر نزد!/ چرا بازیکنان تیم قهرمان را نیمکت‌نشین کردید؟

پیشکسوت استقلال گفت: بازی نگران کننده، ضعیف و دور از انتظار تیم ملی باعث شد تا مطمئن شویم که اسکوچیچ به هیچ عنوان شایستگی هدایت تیم اول فوتبال کشورمان در جام جهانی را ندارد.

به گزارش مشرق، محمد نوری، کارشناس استقلالی فوتبال کشورمان در واکنش به شکست دو بر یک تیم ملی کشورمان مقابل تیم الجزایر با اشاره به غیبت تعدادی از نفرات اصلی حریف آفریقایی مان و بازی نکردن مهره های استقلالی تاثیرگذار در قهرمانی این تیم در لیگ برتر، حاضر در اردوی تیم ملی اظهاراتی را مطرح کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان ابتدا در رابطه با شکست تیم ملی اظهار داشت: ما قبلا هم گفته بودیم که متاسفانه در انتخاب کادر فنی تیم ملی باند و باندبازی صورت گرفته و افرادی که لایق نشستن روی نیمکت ایران نبودند امروز سکان هدایت تیم اول فوتبال مملکت را در دست گرفته اند. پیش از این بسیاری از کارشناسان و مو سپید کرده های فوتبال گفته بودند افرادی که از حضور اسکوچیچ در اردوی تیم ملی دنبال منافع خودشان بودند کادر فنی تیم ملی را مورد تایید قرار داده و از این افراد حمایت می‌کردند و دوست داشتند بازیکنان مورد نظر خودشان را در لیست تیم ملی جای بدهند.

آقای اسکوچیچ از همان قطر برو و دیگر برنگرد!/ عابدزاده دو گل خورد و چهارتا را الجزایر نزد!/ چرا بازیکنان تیم قهرمان را نیمکت‌نشین کردید؟

وی افزود: ما با تیمی بازی کردیم که به هیچ عنوان شبیه به الجزایر واقعی نبود. تیمی جوان که نیمی از بازیکنان اصلی خودش را در ترکیبش نداشت. حتی من شنیدم تعدادی از بازیکنان الجزایر برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم ملی شان به میدان می‌رفتند. ما الجزایر را در جام ملتهای آفریقا و در سال‌های گذشته دیده بودیم. این تیم فاصله زیادی با تیم واقعی الجزایر داشت اما متاسفانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل چنین تیمی ضعیف ترین بازی تاریخ فوتبالش را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید:

شکست تیم ملی ایران برابر الجزایر/ امیدی که خیلی زود ناامید شد!

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: متاسفانه تیم ملی کشورمان در این دیدار نه آرایش درستی داشت، نه در خط دفاعی انسجام و وحدت تاکتیکی از خودش بروز داد نه در یک سوم میانی قدرت تخریب هافبک های حریف را داشت. همچنین در فاز هجومی با داشتن مهره هایی مانند آزمون و مهدی طارمی نشانی از تیم ملی فوتبال ایران نداشت. متاسفانه تیم ملی ایران در این دیدار از درون دروازه تا نوک حمله به شدت ضعیف بود.

نوری در ادامه با اشاره به ترکیب تیم ملی خاطرنشان کرد: باعث تاسف است که دراگان اسکوچیچ از جای دیگر دستور می‌گیرد و ترکیب تیمش را دیگران به او تحمیل می‌کنند. چرا وقتی حسین حسینی با بیشترین کلین شیت و کمترین گل خورده از تیم قهرمان لیگ برتر که بدون باخت به این عنوان دست پیدا کرده در اردوی تیم ملی حضور دارد ولی امیر عابدزاده را درون دروازه تیم ملی قرار می‌دهد. دروازه بانی که واقعاً در حد و حدود تیم ملی نیست. شاید عابدزاده بتواند در لیگ برتر ایران در یک تیم میانه جدولی به پایین بتواند گلر ذخیره باشد ولی متاسفانه چنین دروازه بانی از ابتدا در دروازه می‌ایستد. عابدزاده دو گل خورد و چهار گل نخورد! واقعاً اگر مهاجمان الجزایر دقت می‌کردند باید در این بازی با ۶ گل شکست میخوریم.

نوری افزود: ما دو ماه پیش وقتی تیم ملی به جام جهانی راه پیدا کرد به خاطر همین مسائل صحبت میکردیم و میگفتیم ایران با این مربی نمی‌تواند به جایی برسد. ما این روزها را پیش‌بینی می‌کردیم. حالا هم هنوز دیر نشده و تقریباً پنج ماه تا جام جهانی فاصله داریم. پیشنهاد ما این است که اسکوچیچ از همان قطر به کشورش برگردد تا تیم ملی بیش از این لطمه نبیند. قطعاً پرداخت ضرر و زیان قرارداد اسکوچیچ به مراتب به صرفه تر از ضرری است که تیم ملی فوتبال کشورمان به لحاظ اعتبار و شخصیت در آسیا با آن مواجه خواهد شد.

آقای اسکوچیچ از همان قطر برو و دیگر برنگرد!/ عابدزاده دو گل خورد و چهارتا را الجزایر نزد!/ چرا بازیکنان تیم قهرمان را نیمکت‌نشین کردید؟

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: متاسفانه در جناح راست تیم ملی عدم حضور بازیکنی مثل صالح حردانی باعث شد تا ما به مشکل بر بخوریم. چرا چنین بازیکنی که به زعم همه کارشناسان فوتبالی اعم از استقلالی و پرسپولیسی بهترین دفاع راست حال حاضر کشور است باید نیمکت نشین صادق محرمی باشد؟ اصلاً من با اسم بازیکنان کاری ندارم. سوالم از سرمربی تیم ملی این است که چرا بازیکنی که در خط دفاع رو به جلو بازی می کند و به خوبی پشت سرش را هم پوشش می دهد نباید در تیم ملی بازی کند؟ اگر بحث تعصب را کنار بگذاریم، واقعاً جناح راست خط دفاع تیم ملی در این بازی به شدت ضعیف بود.

کارشناس استقلالی فوتبال کشورمان افزود: چرا حسین حسین زاده که یکی از مهره های موثر در قهرمانی استقلال بوده باید در واپسین دقایق بازی به میدان بیاید؟ دیدید که تا آمد داشت گل می زد. چرا مهدی مهدی پور اینقدر کم بازی میکند؟ وقتی مهره های تیم قهرمان لیگ برتر در تیم ملی جایی ندارند اما مهره های ضعیف تر از ابتدا در ترکیب تیم ملی به میدان می‌روند کاملاً مشخص می‌شود که لیست تیم ملی سفارش شده است و این برای تیمی که متعلق به ۸۵ میلیون ایرانی است اصلا درست نیست. تیم ملی جای بازیکن سفارشی نیست.

وی در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ تیمی حاضر نیست با تیم ملی ایران بازی کند به نظر می‌رسد با ادامه این روند حریف بعدی تیم ملی ایران یکی از تیم های داخلی یا منتخبی از تیم های لیگ برتری باشد. متاسفانه فدراسیون فوتبال مان به شدت ضعیف شده و به جای اینکه بازی با تیم‌های درجه یک اروپایی یا آمریکای جنوبی را فراهم کنند به سراغ تیم دوم الجزایر رفتند که در عین ناباوری تیم ملی من حریف این تیم هم نشد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    12 7
    تیم ملی را همین رنگ پرستان پرادعا به این روز انداختند دو قورت و نیمشان هم باقیه! آیا کسی هست که متوجه جای خالی خلیلزاده، کنعانی زادگان و ترابی نشده باشد؟!
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      8 4
      آها. بعد کدوم رنگ پرست سیاوش یزدانی رو از تیم‌ملی دور کرد؟ مرد حسابی، از تیم دوم الجزایر باختیم. چند ماه دیگه بازی داریم با انگلیس و آمریکا. می‌ریم اونجا بی‌عفت می‌شیم. سنگ اسکوچیچ رو به سینه می‌زنی؟
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    11 9
    بشین بابا
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    18 2
    به جای اسکوچیچ باید فدراسیون نشین های بی خاصیت گورشان گم کنند فقط فقط هرکجا اردم میگذارند فکر خودشان هستند که بروند بچرند بازی تدارکاتی بلد نیستند هماهنگی کنند تیم امید را به فنا دادند تیم ملی هم روش وقتی بی لیاقت و زبان نفهم سر کار باشد و سنگ خودشان به سینه بزنند می شوند این این اقای نوری را که معلوم نیست از کجا کارشناس شده بگذارید سر مربی تیم ملی ببینیم چه ..... میتواند .... کند
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      6 0
      دقیقا ! فدراسیون فوتبال حساب خرج سفرشان به قطر رو پرداخت کنند از همونجا برن خونه شون .
  • وطنی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    14 5
    بالاخره بازی دوستانه رو گذاشتن ببازی عیبها رو پیدا کنی اگه میبردی فکر میکردی دیگه تمامه همه رو. میزنیم به اسکوچیچ ارتباط نداشت اشتباه فردی بود که خوب نباید تکرار بشه
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      1 1
      درسته
  • رضا IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    9 0
    اين بچه عقاب از تيم ملي چي ميخواد؟ تيم ملي ارث باباي كسي نيست. چرا با باندبازي ملي مقابله نميكنين
  • آذر IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    9 5
    مثل همیشه در آستانه جام جهانی، یأس و ناامیدی به تیم ملی و مردم تزریق می‌کنند؛ واقعاً چرا؟
  • آریا IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    9 16
    همین امروز باید کیروش را برگردانبم ، اسکوچیچ ا آبروی ایران را در برابر آمریکا و انگلیس برباد خواهد داد !!!
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    9 5
    خوبه اسکوچیچ
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    6 4
    بازیکن و تیم بزرگ مربی بزرگ می‌خواهد. اسکوچ نه تنها در حد واندازه تیم ملی نیست بلکه در حد لیگ دسته دو هم نمیباشد . ضمنا بایستی درخصوص اتهاماتی که منجر به دعوت پسر عابدزاده به تیم ملی شده نیز بررسی شود.
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    4 12
    فقط كروش همين و بس
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    10 1
    تمام پس کسوتان پرسپولیسی و استقلالی همین هستند. این مثلأ کارشناس وقتی که امیدی به رفتن به جام جهانی نداشتیم و اسکوچیچ ایران را با بهترین نتایج تاریخ تیم ملی به جام جهانی برد کجا بود که حالا این طور دم در آورده؟ باید فورأ ارتباطات مالی این نادان پس کسوت مشخص شود که چرا حالا به صحنه آورده شده و از وی مصاحبه گرفته می شود.
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    4 6
    در اینکه اسکوچیچ در حد جام جهانی نیست شکی نیست این آقا چه سابقه در مربیگری تیم های ملی را دارد که مربی تیم ملی در جام جهانی شده خدا وکیلی شما تاکتیکی از پیش تمرین شده در خطوط مختلف تیم ایران دیدید.ولی نظر آقای نوری هم کاملا"یکطرفه و رنگیست یعنی مشکل تیم ملی فقط نبود بازیکنان استقلاله یعنی در ایران هیچ بازیکنی وجود ندارد فقط بازیکنان استقلال جایشان در تیم ملی خالی ست.تا دیر نشده باید یک سر مربی در حد جام جهانی برای ایران در انتخاب شود با این روش بازی فقط حریف تمرینی گروه مان خواهیم شد آیا شما در بازی دیشب که تیم دوم الجزایر در زمین بود تیم ایران را حتی در حد تیم سال پیش دیدید؟
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    5 3
    کارشناس؟؟؟؟؟!!!!!!! حداقل به سوابق و سوادش کاری ندارید به قیافه اش یه نگاه مینداختید شاید متوجه اصل موضوع میشدید
  • نیما IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    4 6
    الجزایر فوتبال قوی دارد . فرصت طلبان ساکت باشن . آقای نوری فکر کردی کی هستی؟؟
  • جواد IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 4
    اگه هیچ مربی توی دنیا نباشه هنوز اسکوچیچ مربی نیست تا هزار سال دیگه هم میگم مربی نیست اگه ۱۰۰بار قهرمان جهان بشه با هر تیمی میگم مربی نیست. فقط اسکوچیچ رو توی ایران و کشورش معروف کردیم و بعد اخراجش توی کشور های عربی میره پول جارو میکنه اگه این نشد . مشرق این پیامم رو سیو کن چند ماه بعد جام جهانی دوباره پستش کن
  • Farhad US ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 3
    بابا چرا نمی فهمید؟ چرا خودتان را به نفهمی زدید؟ یعنی تا الان متوجه نشدید که این مردک در حد و اندازه سر مربی تیم ملی نیست، یعنی در وزرات ورزش ما یک مرد با جلب وجود ندارد که بلند شود و ریشه مافیایی این فوتبال را از ریشه بخشکاند؟ واقعا براتون متاسفم
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 1
    درسته تیم ملی خیلی ضعف داره.. ولی.. ولییی حیفِ اسمِ کارشناس که بذارن رو این.. خیلی زشته که یه نفر مثلاً کارشناس بیاد دعوای رنگی راه بندازه و از رو غرض و مرض حرف بزنه..
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 2
    مربی های حسود و ترسوی داخلی حالا دم درآوردند !!!!!!!!!
  • فتاحی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 5
    کاش این تیم بره بشه سوژه خنده دنیا یکم دلمون خنک بشه حالا که این کشور برای من جز قسط و بدبختی و استرس چیزی نداشته پس دلیلی نداره براش تعصبی هم داشته باشیم
  • جلال IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 1
    من که خیلی مایل بودم از سر مربی ایرانی استفاده بشه. مربیان درجه یک ایرانی از این بنده خدا چیزی کم ندارند. ولی خب حالا گذشته و ایشون به هر حال با کیروش که هنرش بازی دفاعی بود فرق میکنه و بهتره. به هر حال، بازی تهاجمی هماهنگی بالا می‌خواهد و باید تمرین تاکتیکی زیاد کرد.
  • Roojaa IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 2
    آخه حرفهای این الدنگ کجاش کارشناسیه؟! همش میگه چرا در فلان پست فلان بازیکن استقلال رو به کار نگرفت و چرا در فلان پست بازیکن سابقا پرسپولیسی رو استفاده کرد، چرا در فلان پست به جای فلان بازیکن متمایل به پرسپولیس ،فلان استقلالی رو بازی نداد؟!! برای مشرق متاسفم که متوجه سطح پایین بودن حرفای این دایم الهوچیگر نشده؟!! این مارشناس! سابقه بدی در سایت های ورزشی داره !!! کل هنرش فقط اهانت به پرسپولیس هست.به قول سعدی « ناخوش آوازومیان تهی»
  • میثم IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 1
    در جام جهانی قطر ما که در گروهمون 4ام میشیم شکی نیست ،لااقل بیاییم یه فرصت به مربیان داخلی بدیم ، چ اشکالی داره
  • رسول FI ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 1
    معلوم است که بشدت حسودها پا کردن تو یک کفش این بابا را اخراج کنند.چه معلوم گل اول که با پاس اشتباه یار خودمان به گل تبدیل شد از عمد بوده که این بابا را بیشتر ضایعش کنند.حسادت یک نوع مریضی خطرناک روانی است که شخص را تا جنون به پیش میبرد.این همه سال تو ایران بوده اگر مربی نیست پس چرا استقدامش کردید
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 2
    دست از حسادت اسکوچبچ بردارید تا تیم ملی نتیجه بگیرد
  • رسول FI ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 1
    مایلی کهن خوب بازیکنی بود زمان خودش بیکار بود در دوران مربی گری روز و هفته نبود انتقاد نکند از مربیان خارجی کار پیدا کرد آرام شد.حسادت چیز بد و در اصل قابل ترحم است.
    • جلال IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      0 0
      در روز قیامت راجع به هر کلمه و جمله ای که گفتیم پرسش خواهند کرد.
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    خوبه تیم ملی را آبی و قرمز نبینی اصلا حرفهات کارشناسی شده نبود همش ازحسینی وحردانی و...گفتی درضمن الجزایر تیمی قوی بود که ازآث میلان هم بازیکن داشت .. چرا نمی‌گویی جاییکه تیم ضربه خورد بازیکنان دفاعی مثل کنعانی زداگان وشجاع نبودند واین همین جا ضربه خورد به کمبودهای تیم ملی مثل بازی نشدن باکانادا اشاره نکردید درضمن کسی قبول نمیکنه بگی تیم سفارشی بسته میشه اگر استقلالی‌ها قراربود نباشند چرا دعوت شدند این بازیها تست همه است ازجمله عابدزاده که موافقم خوب نبود هوا گرم بود البته تیم آماده نیست ولی ما آلمان نیستیم ما پرس که می‌شدیم بازیکنان بد بودند بازیکن باید قبل ازاین ملی باید بدونه چطور پرس رو بشکنه کلا مصاحبه بدی بود وتهمت هم زدی راستش. تیم خوب نبود اماتغییرمربی دراین زمان فقط نظر شماست ایران در تمام بازیهای جام جهانی یکبار برده پس جایگاه ما همینه که فعلا هم هست
  • کامران IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    اسکوچیچ مربی خوبی است بهتر است کسی که ادعای کارشناس بودن را دارد خود دارای سوابق قابل دفاعی در این زمینه باشد.
  • مهدی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    0 0
    فقط علی دایی رو عشقه.... سلطان و شهریار و شناسنامه ی فوتبال ایران..... کاش از اول بجای ویلموتس، علی دایی انتخاب می شد.... با دایی جام جهانی از گروهمون صعود می کردیم چون فوتبال تو خون شهریار فوتبال ایرانه.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس