تدوام درخشش ستاره تیم ملی والیبال/ اسماعیل‌نژاد امتیازآورترین بازیکن شد

امین اسماعیل نژاد عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقه ایران و استرالیا در پنجمین روز هفته نخست لیگ ملت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، پنجمین روز هفته نخست مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از امروز (یکشنبه ۲۲ خرداد) با شش دیدار در دو شهر اوتاوا و برازیلیا پیگیری می‌شود.

تیم‌های ایران و استرالیا از گروه اول این رقابت‌ها و در شهر برازیلیا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر یک حریف را شکست دادند تا به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و در جایگاه هشتم جدول قرار گرفتند.

امین اسماعیل‌نژاد از تیم ایران با کسب ۲۳ پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و در تیم استرالیا نیز همیش هیزلدن با ۱۷ امتیاز، بهترین بازیکن شد.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۹۳ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۴۸ پوئن در حمله، ۱۲ امتیاز در دفاع، پنج پوئن سرویس و ۲۸ امتیاز از اشتباهات بازیکنان استرالیا بود.

نماینده سرزمین کانگورها نیز در این مسابقه در مجموع ۷۶ امتیاز کسب کرد که شامل ۴۰ امتیاز حمله، ۹ دفاع، دو پوئن سرویس و ۲۵ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس