کد خبر 1384027
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
میزان پاداش قهرمانی اسقلالی ها مشخص شد

طبق اعلام مسئولان بلند پایه باشگاه استقلال پاداش قهرمانی بازیکنان و مربیان استقلال یکسان نیست.

به گزارش مشرق، با مشخص شدن قهرمانی استقلال در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر، پس از کسب برد مقابل فولاد و شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، بند پاداش قهرمانی در قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال فعال شد.

در روزهای اخیر عنوان شده بود که قرار است باشگاه استقلال مبلغ مشخصی را به عنوان پاداش قهرمانی به همه اعضای تیم پرداخت کند که به نظر می رسید این مبلغ عدد یکسانی برای همه بازیکنان و مشابه آن برای اعضای کادر فنی است، اما مسئولان باشگاه استقلال این موضوع را رد کردند.

در آخرین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال که برای تعیین تکلیف وضعیت فرهاد مجیدی تشکیل شده بود صحبت کوتاهی نیز در این باره مطرح شد که زمان و نحوه پرداخت پاداش قهرمانی بازیکنان و مربیان استقلال به چه ترتیبی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نکونام به استقلال نزدیک‌تر شد؟

اخبار منتشر شده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که مقامات بلند پایه این باشگاه اعلام کرده‌اند پاداش قهرمانی برای اعضای تیم استقلال و مربیان این تیم طبق بند پاداش قهرمانی قید شده در قرارداد منعقد شده بین باشگاه و افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. برای مثال رقم پاداش قهرمانی بازیکنان قدیمی تر و یا ستاره های تیم استقلال با نفرات تازه وارد و جوانتر متفاوت است.

این شرایط در قرارداد اعضای کادر فنی هم وجود دارد. از این رو پاداش قهرمانی اعضای تیم استقلال قطعاً با یکدیگر متفاوت خواهد بود و هر کسی بسته به قراردادی که با استقلال داشته مبلغ مورد نظرش را دریافت خواهد کرد.

شایان ذکر است؛ اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال این روزها به شدت سرگرم تعیین تکلیف وضعیت سرمربیگری استقلال برای فصل آینده و انتخاب جانشین برای فرهاد مجیدی هستند اما گفته شده ظرف روزهای میانی هفته آینده و در جلسه هیئت مدیره زمان پرداخت پاداش قهرمانی اعضای تیم استقلال در فصل گذشته مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    حیف و میل بیت المال گوارایتان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس