کد خبر 1383992
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
با ارزش‌ترین فوتبالیست‌های جهان

ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن با ارزش ترین فوتبالیست جهان در سال ۲۰۲۲ شناخته شد.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پس از تمدید با پاری سن ژرمن در رتبه اول با ارزش ترین بازیکنان جهان قرار دارد و وینیسیوس جونیور و هالند در رده های بعدی قرار گرفتند.

ارزش امباپه از زمانیکه او در پایان ماه می اعلام کرد با پاری سن ژرمن تمدید کرده از رشد خود متوقف نشده است. در آخرین رده بندی هفتگی منتشر شده توسط رصدخانه فوتبال «CIES» این ملی پوش فرانسوی در حال حاضر با ارزش ترین بازیکن روی کره زمین است که ارزش تقریبی آن به ۲۰۶ میلیون یورو می رسد. با این حال، کیلیان برای فروش نیست. او قرارداد خود را برای ماندن در پاریس تا ژوئن ۲۰۲۵ تمدید کرد.

قهرمان جهان به همراه تیم ملی فرانسه در رنکینگ با ارزش ترین بازیکنان جهان پیشرو است. وینیسیوس جونیور ستاره رئال نیز بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید در ورزشگاه دو فرانس، در این رده بندی در جایگاه دوم ایستاد.

این بازیکن برزیلی عالی، فصل خود را با گلی به پایان رساند که باعث پیروزی تیمش مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.ارزش تقریبی وینگر جوان برزیلی ۱۸۵ میلیون یورو است.

پس از وینیسیوس جونیور، هالند جایگاه سوم این لیست منتخب را تکمیل می کند. این مهاجم که تقویتی کاملاً جدید برای گواردیولا در سیتی است، ارزش تقریبی اش۱۵۳ میلیون یورو است.

ظهور این پدیده های جدید دنیای فوتبال نشان دهنده پایان عصر طلایی رونالدو و مسی در ۱۵ سال گذشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس