ماموریت‌ پایگاه‌ها سری ارتش عمدتاً برون مرزی است

معاون عملیات ارتش گفت: ماموریت‌های که بر عهده پایگاه‌ها سری ارتش قرار داده می‌شود بسیار ویژه و عمدتاً برون مرزی است.

به گزارش مشرق، امیر دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش در برنامه صف اول در خصوص مرکز سری پهپادی ارتش، گفت: این پایگاه‌ها و پایگاه‌های مشابه این، در نقاط مختلف کشور مستقر است و مدت‌هاست که عملیاتی شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: بازدید سرلشکر باقری از این پایگاه سری برای ارزیابی عملکرد و توانمندی‌های ارتش در این حوزه بود. ارتش جمهوری اسلامی ایران متناسب با مأموریت هایی که به عهده دارد از این پایگاه استفاده می‌کند و سرلشکر باقری در این بازدید توانمندی‌های ارتش در حوزه پهپاد را در یکی از این پایگاه‌های سری مورد ارزیابی قرار دادند. همانطور که در تصاویر مشخص بود همه پهپادهایی که در این پایگاه بودند همگی عملیاتی و آماده انجام مأموریت بودند و هر زمان که نیاز به آنها باشد به پرواز درآمده و عملیات خود را انجام می‌دهند.

معاون عملیات ارتش گفت: پهپادهایی که در این پایگاه سری استفاده و به کار گرفته می‌شود، پهپادی هستند که توان انجام عمومی مأموریت‌های بسیار پیشرفته را دارند تا بتوانند در مورد نیاز ضربه‌های کاری را به دشمن وارد کنند.

دریادار موسوی گفت: ماموریت‌های که بر عهده این پایگاه‌ها سری ارتش قرار داده می‌شود به دلیل مأموریت‌های بسیار ویژه و عمدتاً برون مرزی است، تجهیزاتی که در این پایگاه‌ها به صورت مخفی نگهداری می‌شوند باید از دید دشمن پنهان باشد و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس