کد خبر 1380264
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
آغاز عملیات ذخیره سازی گاز برای فصل سرما

مدیرعامل شرکت مناطق نفت مرکزی ایران از سرعت بخشی به تعمیرات اساسی برای جلوگیری از قطع گاز در زمستان خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی حیدری درباره ذخیره سازی گاز در ایام سرد سال، اظهار کرد: شرکت نفت‌ مناطق مرکزی ایران در گستره بیش از ۱۶ استان کشور، ماموریت ویژه تولید نفت و گاز کشور را در بخش خشکی به عهده دارد از این رو برای تداوم گازرسانی روند کار در این مناطق را تغییر داده است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به حفظ تولید پایدار در طول سال ادامه داد: توسعه میدانهای گازی مناطق مرکزی ایران اولویت اول ما در این شرکت است و بر همین اساس نزدیک به ۱۷ میدان گازی از مرحله تفاهم نامه به مرحله قرارداد رسیده است.

وی با موفقیت آمیز خواندن پروژه های ذخیره سازی گاز در سراجه قم گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما، تلاش برای همکاری های بیشتر در زمینه ذخیره سازی گاز است از این رو شرکت ملی نفت ایران با ماموریت ویژه به شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بحث بالادستی ما را مکلف به توسعه پروژه های ذخیره سازی کرده است.

حیدری با تاکید بر نگهداشت تولید در کنار ذخیره سازی خاطر نشان کرد: در همین راستا سعی خواهیم کرد با تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت نفت برای کوتاه کردن زمان تعمیرات اساسی، بازه زمانی بیشتری را برای تزریق گاز در میدان های نیازمند به ذخیره سازی گاز برای فصل سرما، اختصاص دهیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس