کد خبر 1379137
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
داداش‌زاده: خلیلی برنامه‌اش را برای تیم‌های پایه‌ای پرسپولیس بگوید/ آینده بازیکن استقلال سوخت!

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: حالا که محسن خلیلی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس انتخاب شده، برنامه‌هایش را برای این کار اعلام کند.

به گزارش مشرق،  بهزاد داداش‌زاده در مورد انتخاب محسن خلیلی به عنوان مدیر تیم‌های پایه‌های پرسپولیس، اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد انتخاب خلیلی بخواهیم حرفی بزنیم باید اول از همه بدانیم هدف درویش از مدیریت تیم‌های پایه چیست. از سال ۸۳ در رده‌های پایه مربیگری کرده‌ و حتی یک دوره در زمان مدیریت حبیب کاشانی در تیم‌های پایه پرسپولیس بوده‌ام.

بازیکن پیشین پرسپولیس افزود: متاسفانه از همان موقع به تیم‌های پایه توجهی نمی‌شد. نه از نظر مالی رسیدگی می‌شد نه از نظر امکاناتی. حتی یادم است که می‌گفتند از خود تیم کسب درآمد کنید اما من هیچ وقت دنبال بازیکن پولی نبودم. اتفاقا دو استعداد را کشف و به باشگاه معرفی کردم اما آنها در آن زمان به انتخاب من شک کردند. الان هم باید از درویش پرسید هدف از این کار چیست؟ آیا امکانات را در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهد یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

طلسم مهاجم استقلال شکسته می‌شود؟

داداش‌زاده تاکید کرد: برای مدیریت آکادمی پرسپولس شرایط را طوری کرده بودند که هر کسی که می‌توانست پول بیشتری بیاورد مدیریت آن را به آن فرد می‌دادند. نمی‌دانم معیارهای دیگر باشگاه چه بوده است، اما می‌دانم خیلی از پیشکسوتان دیگر مدت‌ بیشتری در این تیم حضور داشتند.

وی با بیان اینکه آکادمی پرسپولیس باید دست خود پیشکسوتان این تیم باشد تصریح کرد: اگر بگویید فلانی ۷۰۰ بازیکن دارد من می‌توانم اعا کنم من هم ۱۵۰۰ بازیکن دارم اما چرا تیم‌های پایه را به من ندادند؟ تا جایی که می‌دانم مشکلات آکادمی پرسپولیس در این سال‌ها زیاد بوده و حال باید دید برنامه محسن خلیلی چیست؟ عملکرد او در  سال گذشته مشخص است اما برای امسال چه برنامه‌ای دارد؟ چرا این برنامه اعلام نمی‌شود؟

داداش زاده تصریح کرد: آیا اصلا برای درویش ضمانتی هست که بماند و از تیم‌های پایه و انتخابی که کرده حمایت کند؟ تیم جوانان و امید را دست کسانی سپرده‌اند که هیچ سابقه پرسپولیسی ندارند و مدعی هستند که بازیکن زیاد دارند. آقایان باید حواسشان باشد که این باشگاه و کار کردن در پرسپولیس به نوعی سکوی پرتاب است. شنیده‌ام که محمود انصاری ۶ تیم در لیگ‌های پایه را نظارت می‌کند. این مسائل و شنیده‌ها نگران کننده است.

داداش‌زاده با انتقاد از وضعیت رسیدگی به پایه‌ها در کشور تاکید کرد: هیچ کسی به تیم‌های پایه توجه ندارد. هر سال فیفا به فدراسیون‌ها بابت فعالیت در پایه‌ها پول می‌دهد اما این پول در ایران یا به باشگاه‌ها داده نشده یا اگر هم بدهند باشگاه‌ها خرج پایه‌ها نمی‌کنند.

بازیکن پیشین استقلال در مورد تصمیم فرهاد مجیدی مبنی بر در اختیار نگذاشتن علیرضا رضایی به تیم امید، گفت: مجیدی خودش سرمربی تیم امید بوده و مشکلات این تیم را می‌داند. چرا باید بازیکن به تیم امید ندهد؟ او با این کارش آینده این بازیکن را سوزاند. آیا مجیدی ضمانت می‌دهد مادام‌العمر سرمربی استقلال باشد و از این بازیکن جوان حمایت کند؟ همه مربیان رفتنی هستند و این تصمیم باعث شد این دروازه‌بان یک موقعیت خوب را از دست دهد.

وی گفت: با کاری که مجیدی کرد این بازیکن بی‌روحیه می‌شود. دود این کار به چشم تیم امید هم می‌رود و باید بابت چنین رفتارهایی در فوتبال‌مان تاسف بخوریم. این کار لجبازی است. به نظر من فدراسیون باید با چنین رفتارهایی برخورد کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تخت جمشید IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 12
    پرسپولیس بازیکن بزرگسال رو سالم میده به تیم ملی و مصدوم تحویل میگیره! اما کیسه بازیکن امید هم به تیم ملی نمیده و باید فدراسیون آبی طبق قانون این تیم رو جریمه کنه!
    • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      3 0
      اصل حرفت رو بزن، بگو سوزشت از چیه؟ از شروع یک دوره بی بابا و بی جامی؟!!! خود امیری گفته که مصدومیتم قبل از بازی تیم ملی بوده، اما شماها تعصب کور نمیذاره آسمان آبی رو ببینی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس