کد خبر 1379008
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
توصیه مکرون رویای پرز را بر باد داد

فوق ستاره جوان فوتبال پاریسن ژرمن با اشاره به توصیه‌های رییس جمهور فرانسه برای ماندن وی در پاریس گفت: برای تمدید قرارداد با بزرگان زیادی مشورت کردم.

به گزارش مشرق، «کیلیان امباپه» که اخبار زیادی مبنی بر انتقال وی به رئال مادرید به گوش می‌رسید چند روز پیش به صورت رسمی قرارداد خود را با پاریسن‌ژرمن تمدید کرد تا در سه سال آینده پیراهن این تیم متمول پاریسی را بر تن کند. تمدید قرارداد این فوق ستاره جوان، رویای مسوولان باشگاه رئال مادرید برای حضور وی در جمع کهکشانی‌ها را بر باد داد.

امباپه چند روز بعد از تمدید قرارداد خود در نشست خبری که با ناصر الخلیفی داشت به مهمترین دلایل ماندگاری خود در پاریسن ژرمن اشاره کرد. سایت الریاضیه به نقل از امباپه نوشت: برای ماندگاری در این تیم با بزرگانی مانند لیونل مسی و نیمار جونیور مشورت کردم و تصمیم به امضای قرارداد سه ساله گرفتم.

در ادامه این گزارش به نقل از کیلیان امباپه آمده است:‌ فرقی ندارد برای من که در پاریس باشم یا در مادرید،آنها ۲ باشگاه بزرگ هستند که برای رفتن به آن نیاز به بهانه و متقاعدسازی نیست. برای هر بازیکنی بازی در این ۲ باشگاه افتخار بزرگی به شمار می‌رود.

این توضیحات امباپه با استقبال جمع زیادی از هواداران  پاریسن ژرمن همراه شد.

در ادامه سخنان امباپه نکته بسیار مهمی وجود دارد که توصیه امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه به این فوق ستاره فوتبال جهان است. امباپه در نشست خبری خود اعتراف کرد که با رئیس‌جمهور فرانسه درباره آینده خود مشورت کرده و از «توصیه او برای ماندن» قدردانی کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس