کد خبر 1378851
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
نکونام: اتفاق خاصی رخ ندهد در فولاد می‌مانم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: اگر مانند سال گذشته اتفاق خاصی رخ ندهد،‌ در فصل آینده با باشگاه فولاد ادامه می دهم.

به گزارش مشرق، جواد نکونام دوشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان با اشاره به حادثه متروپل آبادان اظهار داشت: هر وقت صبح از خواب بیدار می‌شویم،‌ عادت نکردیم که خبر خوبی به ما برسد و هر روز اخبار بدی را می‌شنویم‌ که متأسفانه بیشتر این خبرها در استان خوزستان است.

سرمربی فولاد گفت: مردم شرایط سختی دارند و هوا در اینجا بسیار گرم است، هر وقت هم که باران می‌بارد، سیل می‌آید. از طرفی امروز با گرد و خاک شدیدی مواجه شدیم که در تمرین به مشکل خوردیم.

وی افزود: مردم جان‌شان را خیلی راحت از دست می‌دهند و انگار نه انگار اتفاقی افتاده است لذا باید خیلی بیشتر از هم محافظت کنیم و مسئولان وظیفه انجام این کار را دارند.

نکونام گفت: در اتفاق امروز اگر سازنده ساختمان را محاکمه کنیم آیا جان کسی برمی‌گردد؟ امیدوارم روزی برسد که هنگام بیدار شدن، خبر خوبی بشنویم همچنین مسئولان باید رفاه، آسایش و امنیت را برای جامعه رقم بزنند.

سرمربی فولاد در خصوص بازی تیمش با سپاهان گفت: سپاهان باشگاهی حرفه‌ای، سازماندهی شده و بابرنامه است که در سال های اخیر کارش را به درستی انجام داده است لذا باید با تمرکز بالا و دقت بیشتری بازی کنیم.

وی افزود: مسابقه سختی برای دو تیم خواهد بود و تمرکز ما روی ارائه بهترین عملکرد در دیدار با سپاهان است همچنین باید حداکثر تلاش خود را بکنیم تا بیشترین امتیازات را در ۲ هفته باقیمانده کسب کنیم.

نکونام در مورد احتمال لغو دیدار با سپاهان گفت: امروز (دوشنبه) به امید برگزاری این مسابقه در همین هوا تمرین کردیم. بازی باید برگزار شود و امیدوارم پرواز سپاهان انجام شود. این شرایط را در ایران و اسپانیا تجربه کردم و در این وضعیت،‌ از تیم‌ها می‌خواهند با اتوبوس یا هر شکل دیگری به شهر میزبان بروند. در کل ما آماده بازی هستیم و به نظرم مسابقه برگزار می‌شود زیرا لیگ باید در زمان مقرر تمام شود.

وی افزود: خوشحالم که بازی با سپاهان با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و این موضوع، نیروی مضاعفی به تیم ما می‌دهد. متأسفانه در موفقیت‌های اخیر، هواداران را کنارمان نداشتیم و دوست دارم ورزشگاه پُر باشد تا فصل را به خوبی تمام کنیم. 

دیدار تیم های فولاد و سپاهان از ساعت ۲۰ روز سه شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس