کد خبر 1378816
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
منصوریان: دو بازی را به خاطر داوری از دست دادیم/ امیدوارم گردوخاک به ما امان بدهد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در دو هفته، بازی را به دلیل داوری از دست دادیم.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پیش از دیدار صنعت نفت آبادان مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: اتفاق امروز آبادان که شهر ما را عزادار کرد، فوتی‌های زیادی به جا گذاشت و متاسفانه دامنه آسیب آبادان به کل کشور سرایت کرده و این شهر را به خلسه و سکوت فرو برده را ه هموطنان عزیزم تسلیت عرض می‌کنم. ان‌شالله تعداد کشته شده‌ها همین عدد ۵ باشد و بیشتر نشود.

وی افزود: مرد آبادان، ما و تیم فوتبالمان را که همشهری‌هابشان هستیم را شریک بدانند. چون مسیر را با اتوبوس آمدیم من به کنفرانس خبری نرسیدم و از همه دوستان عذرخواهی می‌کنم. فردا بازی بسیار سختی خواهد بود. با توجه به اهمیت مسابقه برای حریف و ما و اینکه دو سه هفته حقمان باخت نبود، دو هفته را به دلیل داوری و هفته پیش هم به دلیل موقعیت سوزی از دست دادیم، امیدواریم بتوانیم فردا سربلند باشیم.

منوصریان گفت: دو تیم برای برد به زمین می‌روند. ان‌شاالله گردوخاکی که الان اعلام می‌کنند فردا به ما امان بدهد تا بتوانیم بازی را در همین مسجدسلیمان انجام بدهیم. الان دیدم تلویزیون زیرنویس کرده کل خوزستان به دلیل گردوخاک تعطیل شده است. اگر سازمان لیگ تصمیم گرفت اینجا برگزار کند، ما سلامت هردو تیم را می‌خواهیم که ان‌شاالله بهترین اتفاق برای وضعیت جسمانی بچه‌های ما و تیم حریف به وجود بیاید. اگر هم به خاطر هوا و خاک تصمیم به برگزاری در جای دیگری گرفتند آمادگی داریم در شهر دیگری هم بازی کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس