کد خبر 1378178
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
استقلال با تیم یقه گیر لیگ بازی دارد/ مهمتر از برد استقلال نباختن است/ تیم مجیدی بی ایراد نبود ولی الان وقت بیان مشکلات نیست

پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به اینکه استقلال قهرمان شده دیگر اهمیتی ندارد با چه امتیازی فصل را تمام کند بلکه حالا باید تمام تمرکزش را روی نباختن قرار بدهد.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار کاپیتان اسبق استقلال درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر جاری و بازی پیش رو مقابل مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرد:

درباره قهرمانی استقلال چه صحبتی دارید؟

جا دارد این قهرمانی را تبریک بگوییم. پیش از هر کسی به طرفداران استقلال که صاحبان اصلی این تیم به شمار می روند و بعد از آن باید به مدیریت، کادر فنی و در نهایت بازیکنان تیم هم خسته نباشید گفت که یک فصل خوب را پشت سر گذاشتند. امیدوارم در این دو بازی آخر هم آنقدر خوب باشند که بتوانند رکوردشان را حفظ کنند.

شاخصه اصلی استقلال در این فصل چه بود؟

خوب دفاع کردن، بهترین شاخصه استقلال در این فصل بود. استقلال در دفاع فردی، دفاع خطی و دفاع تیمی بسیار با دقت و خوب کار کرد و رفته رفته این مسائل برایش بیشتر از قبل جاافتاد. در نهایت با کمترین گل خورده و بیشترین امتیاز سه هفته زودتر قهرمان شد.

بیشتر بخوانید:

استقلال بدون ستاره قهرمان لیگ شد

حریف بعدی استقلال را چطور تیمی شناخته اید؟

مس رفسنجان یکی از بهترین تیم های این فصل لیگ برتر بوده و شاید بتوان گفت به لحاظ ساختار تیم یکی از بهترین هاست. تیمی که فصل را چندان خوب استارت نزد اما بلافاصله با اعتماد به نفسی که سرمربی جوانش به این تیم تزریق کرد توانست خودش را بالا بکشد و جزو تیم‌های بالای جدول باشد.

استقلال با تیم یقه گیر لیگ بازی دارد/ مهمتر از برد استقلال نباختن است/ تیم مجیدی بی ایراد نبود ولی الان وقت بیان مشکلات نیست

ویژگی این تیم کجاست؟

ویژگی مس رفسنجان این است که یقه بزرگان این فصل فوتبال را گرفته و شاید این هفته هم یک کار بزرگ کند و یقه استقلال را بگیرد. قطعاً استقلال مقابل این حریف کار سختی در پیش دارد.

در اخبار صحبت از بازگشت نادری و کاوه رضایی به استقلال مطرح است آیا...؟

...اصلا الان نباید درباره این مسائل حرف زد. شاید اگر من یا دیگر کارشناسان در این باره صحبتی انجام بدهیم و استقلال برایش مشکلی به وجود بیاید، بعداً متهم به این شویم که روحیه فلان بازیکن را در فلان خط استقلال تضعیف کردیم. اجازه بدهیم تیم قهرمان شود بعداً فرصت برای پرداختن به مشکلات زیاد است.

کدام مشکلات؟

قطعاً استقلال در این فصل ایراداتی داشت. استقلال به رغم این که قهرمان شد و امتیاز زیادی به دست آورد، کم گل خورد و خوب هم گل زد ولی نقاط ضعفی داشت که برای بازگشت هر چه بهتر در لیگ بعد باید به آنها پرداخته شود. ولی الان وقت این حرفها نیست.

حرف باقیمانده؟

امیدوارم استقلال بتواند قهرمانی اش را با شکست ناپذیری تمام کند. چون این تیم دیگر نیازی به افزایش امتیازاتش ندارد و باید تمام تمرکزش را روی نباختن بگذارد. امروزم مهم نباختن استقلال است نه امتیاز کامل گرفتن.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس