«دزد و پلیس» و «افسانه جومونگ» از شبکه تماشا پخش می‌شوند/ تغییرات جدید در جدول پخش شبکه تماشا

همزمان با تغییرات جدید در کنداکتور شبکه تماشا، سریال‌های «دزد و پلیس» و «افسامه جومونگ» در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، مجموعه تلویزیونی دزد و پلیس به کارگردانی آقاخانی و تهیه کنندگی محسن چگینی از روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از این شبکه  پخش می‌شود.

بهنام تشکر، هومن برق نورد، شقایق دهقان، مرجانه گلچین، حمید لولایی و بیژن بنفشه از جمله نقش آفرینان این سریال طنز هستند. سریال «دزد و پلیس» هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه تماشا پخش شده و در ساعات ۲ بامداد، ۸ صبح و ۱۴ روز بعد تکرار آن به روی آنتن می‌رود. همچنین کنداکتور شبکه تماشا در آخرین ماه بهار دچار تغییرات شده است و از روز گذشته سریال «افسامه جومونگ» جایگزین «تماشاگر» در باکس ثابت سریال‌های شرقی (ساعت ۱۹) شده است.

از پنجشنبه ، ۵خرداد ماه سریال «دفتر حقوقی» جایگزین سریال «هانا» در باکس سریال‌های اکشن (ساعت۲۲) می‌شود.

«دزد و پلیس» و «افسانه جومونگ» از شبکه تماشا پخش می‌شوند

داستان سریال در مورد دادستانی به نام مایکل مک دیر و خانواده اش است .آنها پس از گذراندن ده سال سخت که تحت حمایت طرح محافظت از شاهدان بوده‌اند، اکنون از این طرح رها شده‌اند و می‌خواهند برای آینده ای بهتر زندگی کنند. بی خبر از اینکه گذشته خطرناک آنها هنوز در کمین نشسته و مشکلات جدیدی در گوشه و کنار آنها را تهدید می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سینا IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    5 0
    درود بر سینما و تلوزیون ایران! اونقدر فیلم درباره ی پیامبران بنی اسرائیل و فرعون ها و تاریخ کره پخش کردید و البته ساختید که مردم ایران تاریخ کره و یهود رو بهتر از ایران میشناسند.با همین فرمون برید جلو. شاعران، دانشمندان و پادشاهان ایرانی یه مشت کافر و آتش پرست بودند بهتره بچسبیم به همین کره ای ها و یهودی ها. آفرین!
  • انصاری IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    4 0
    هاااا ماشالا. قهرمان ایران بازگشت. ایران هزارتا پهلوون و پادشاه بهتر از جومونگ داره، حیف که توی ایران نه اجازه دارن و نه غیرت دارن درباره ی ایران و تاریخ ایران فیلم بسازن. به جاش میشینیم پای تلویزیون و برای بار هزارم جومونگو میبینیم . آدم حسرت میخوره توی یه کشوری با این تاریخ و تمدن زندگی کنه ولی یه دونه فیلم درباره ی ایران نبینه.
  • مهدی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    0 0
    یادش بخیر. یه دوره تب جومونگ همه ما رو گرفته بود. اجرا با کارهای ضعیف کره ای فرق نداره اما متن پر از ایده های جذابه و روند خوبی داره. ضعف اجرا رو هم دوبلورهای جادوگر ما پوشوندن و سریال رو زنده کردن. بیخود نبود یه زمان این همه جومونگو دوست داشتیم. در زمینه روند پیشرفت قصه ها می تونه برای سریال سازان تلویزیون و شبکه نمایش خانگی پر از درس و نکته باشه.
  • مرتضی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    0 0
    خجالت نمی کشن آبروی هرچی تاریخ بردند خالی بند همش نشون می دان و اون فیلم سطح پایین دزد وپلیس
  • محمدرضا IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    0 0
    جالبه. بجای جومونگ، پولش را بدید به کارگردان ایرانی سریال های با کیفتی بسازد. با داشتن بهترین سریال های ایرانی هنوز صدا سیما دست از این کارها برنمی دارد.
  • عباس IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    0 0
    سلام لطفا فیلم پزشک دهکده و گیوم تل را پخش کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس