کد خبر 1377349
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
شاهکار یزدی‌ها در جریان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا!

مسئولان تیم والیبال شهداب یزد در جریان رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با یک سرمربی جدید قرارداد امضا کردند.

به گزارش مشرق، تیم والیبال شهداب یزد به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا آماده کرد و در نهایت توانست عنوان سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد. یزدی‌ها برای تقویت تیم خود با پرین، دونووان و سیمون هم قرارداد امضا کردند تا بتوانند نماینده شایسته‌ای برای والیبال ایران باشند.

نکته عجیبی که وجود دارد این است که درحالی که این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور داشت، مسئولان یزدی‌ برای فصل جدید با یک مربی جدید وارد مذاکره شده‌ و با وی به توافق نهایی هم رسیدند. به این ترتیب اتمام همکاری با علیرضا طلوع‌کیان، مربی تیم ملی والیبال کشورمان در شرایطی رقم خورد که وی در نیم فصل هدایت شهداب را برعهده گرفت و توانست از میانه‌های جدول، این تیم را به قهرمانی برساند و در جام باشگاه‌های آسیا هم موفق به کسب مدال برنز شد.

گفته می‌شود توافقات نهایی هم با گزینه مدنظر یزدی‌ها به واسطه پیشنهاد برخی بازیکنان باتجربه انجام شده و شهدابی‌ها برای اعلام رسمی این خبر، تنها منتظر اتمام مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هستند. به این ترتیب باید منتظر ماند تا طی روزهای آینده نام یکی از مربیان جوان که سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی و لژیونر شدن را هم در کارنامه خود دارد به عنوان جانشین طلوع‌کیان و سرمربی جدید یزدی‌ها معرفی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس