کد خبر 1377252
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
سازمان لیگ با پرسپولیس شریک است

مدیر اجرایی باشگاه استقلال و همینطور رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره تبلیغات محیطی صحبت‌هایی را مطرح کردند.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص تبلیغات محیطی که به باشگاه واگذار شد، اظهارداشت: اتفاق بسیار خوبی بود؛ همه جای دنیا باشگاه‌ها خودشان تبلیغات را انجام می‌دهند البته در ابتدای این کار ما مشکلاتی داشتیم که در نهایت رفع شد.

وی افزود: سازمان لیگ تبلیغات محیطی را ۱۸۰ میلیارد تومان به مناقصه گذاشت اما کسی برای تبلیغات شرکت نکرد، کادر مدیریتی استقلال پیشنهاد داد خودمان تبلیغات را انجام دهیم و برای هر بازی ۱۰ میلیارد پرداخت کنیم که این عدد بزرگتر هم شد. بعد هم دیدیم که پرسپولیس هم خودش این کار را انجام داد، امیدوارم باشگاه‌های دیگر هم خودشان این کار را انجام دهند. استقلال و پرسپولیس مبلغ بیشتری کسب کردند و سازمان درآمد سازمان لیگ هم بیشتر شد.

فتاحی در پاسخ به این سوال که چرا کارگزار شما سهم سازمان لیگ را پرداخت نکرده؟ تصریح کرد: کارگزار قرارداد با سازمان لیگ بسته است اما به خاطر کش و قوس‌هایی که در ۴ هفته اول با سازمان لیگ داشتیم کارگزار اختلافاتی دارد. ما متعهد شدیم تا پایان لیگ بخشی از این بدهی را به صورت پول نقد و بقیه را اسناد مالی بپردازیم.

معاون اجرایی باشگاه استقلال، یادآور شد: قبلاً هم اینگونه بود که همه را پول نقد نمی‌دادند. قرار است یکشنبه یا دوشنبه خدمت آقای بهاروند برسیم و جلسه داشته باشیم. ۳ میلیارد تومان در حساب کارگزار هست و سازمان لیگ می‌تواند آن را برداشت کند که این کار انجام نشده است.

فتاحی در واکنش به اظهارات درودگر که گفته بود پرسپولیس همان اول طلب خود را پرداخت کرده، اظهار داشت: می‌گویند پرسپولیس همان اول پول را داده، بگویند چطور پرداخت کرده است؟ شما با پرسپولیس مشترک شدید یعنی سازمان لیگ کارگزار پرسپولیس شد. آقای درودگر یکی دو روز قبل از بازی‌های مهم استقلال مصاحبه می‌کند و آرامش تیم را می‌گیرد که این خوب نیست. استقلال و سایر تیم‌ها از سال ۹۵ از سازمان لیگ طلبکار هستند ما مشکل خاصی نداریم اما باید تکلیف ۴ هفته اول مشخص شود، از طرفی ۱۰ میلیارد تومان از سازمان لیگ طلب داریم که تکلیف آن هم باید مشخص شود.

صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال هم دیگر میهمان تلفنی ورزش و مردم بود که صحبت‌هایی را با سعید فتاحی انجام داد.

وی با تبریک قهرمانی استقلال، اظهارداشت: در تمامی لیگ‌ها باشگاه‌ها خودشان صاحب استادیوم هستند و تبلیغات دارند خوب بود که در ایران هم این کار انجام می‌شد.

وی افزود: ما دوره‌هایی را گذاشتیم و ابزار لازم را پیش‌بینی کرده بودیم اما به شرایط کرونا برخوردیم‌. نمایندگان afc کلاس‌هایی را برای مدیران بازاریابی باشگاه‌ها انجام دادند. درآمد تبلیغات محیطی از سال ۹۶ که ۱۷ میلیارد تومان بود در سال‌های بعد افزایش یافت و به ۸۵ میلیارد، ۱۴۰ میلیارد و در مزایده کف قرارداد ۱۸۰ میلیارد رسید که امسال این رقم افزایش داشت.

درودگر خاطرنشان کرد: این افزایش رقم تابع شرایط لیگ و تلاش باشگاه استقلال بود. در هیات رئیسه سازمان لیگ ما باید مدلی طراحی کنید که باشگاه‌ها وارد این کار شوند و اعلام آمادگی کنند. با باشگاه‌ها صحبت کردیم ۵ درخواست ما رسیده است و در نظر داریم در جلسه پیش‌رو در خصوص ساماندهی تبلیغات محیطی صحبت کنیم.

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال همچنین به پرداخت طلب پرسپولیس اشاره کرد و گفت: این باشگاه در بدو قرارداد بدهی‌هایش تسویه شد، کارگزار استقلال تعهداتی داشت که فقط یک مورد را انجام داد. این موضوع در مجرای قانونی در حال پیگیری است.

وی در واکنش به اظهارات فتاحی که گفت شما با پرسپولیس شریک هستید، تصریح کرد: این اتفاق به سازمان لیگ ربطی ندارد، شرکت طرف قرارداد پرسپولیس مشخص و مجری تبلیغات محیطی شرکت دیگری است. ما هیچ ارتباط کاری نداریم و یک تبلیغ هم برای پرسپولیس نگرفتیم، هرچند باشگاه‌ها بخواهند می‌توانیم به آنها کمک کنیم.

درودگر ادامه داد: من نمی‌دانم چرا آقای فتاحی اصرار دارد مصاحبه‌های ما را به استقلال ربط دهد؟ این طور نیست؛ اگر مسئول حقوقی ما مصاحبه می‌کند که استقلال باید طلب خود را پرداخت کند وقتی هر چهار روز یکبار بازی انجام می‌شود ممکن است مصاحبه قبل یا بعد از بازی‌های استقلال باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SE ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    1 2
    سازمان کیسه (لیگ) با کمک داوران و تلکه کردن امتیاز دیگر تیمها به نفع کیسه برای استقلال قهرمانی قلابی ساخت
  • حامد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    0 1
    هرچه بگندد نمکش میزنند وای بروزی که بگندد نمک هر روز یک رسوایی جدید خدا هیچ بچه ننری رو بی پدر نکنه/الان میشه فهمید دروغگر چرا گفت لنگ هیچ بدهی به سازمان لیگ نداره.جیب لنگ و جیب دولت نداره که

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس