تراکتور می‌خواهد فرافکنی کند/ عالیشاه سنگ را از خانه شان نیاورده بود

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: قبل از شروع بازی نباید اجازه برگزاری آن را می‌دادند و باشگاه تراکتور می‌خواهد فرافکنی کند

به گزارش مشرق، محمد محمدی درباره اتفاقات بازی نیمه تمام روز گذشته تراکتور و پرسپولیس اظهار داشت: معنی میهمان در یک بازی یعنی ما به ورزشگاه برویم تا کلی الفاظ رکیک بشنویم و به آن وضعیت به ما سنگ پراکنی شود؟ متاسفانه این اتفاقات به دلیل بی درایتی دوستان رقم خورده است.

وی افزود: طبق دستور العمل ستاد کرونا، باید برای ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت فروخته می‌شد اما چرا ناظر بازی از ابتدا اجازه داد بازی برگزار شود؟ متاسفانه قبل از شروع بازی اتفاقاتی رخ داد و کار به جایی رسید که داور مجبور شد بازی را قطع کند. واقعا کسب مقام، سه امتیاز و بردن باید به قیمت جان تعدادی جوان باشد؟ اگر یکی از این سنگ‌ها به سر و چشم کسی برخورد می‌کرد، چه کسی پاسخگو بود.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: مگر یگان ویژه بازدید بدنی ندارد؟ آن حجم از سنگ چگونه به ورزشگاه آمد. شاید آن سنگ به خود بازیکنان تراکتور می‌خورد. سرمربی این تیم قصد داشت جو را آرام کند. قبل از شروع بازی یحیی گل محمدی و کادرش برای بررسی زمین به داخل آن رفتند اما این اتفاقات از همان جا شروع شد.

محمدی تصریح کرد: دوستان نباید در آن وضعیت اجازه برگزاری بازی را می‌دادند. شب قبل بازی افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس تأکید کرد اجازه دارید برای ۳۰ درصد استادیوم بلیت بفروشید. اگر دوستان نتوانستند این کار را انجام بدهند، نباید بازی را برگزار می‌کردند. دوستان مسئولیت داشتند امنیت تیم ما را به عنوان میهمان عهده دار باشند.

وی درخصوص گلایه باشگاه تراکتور درمورد اینکه برخی پرسپولیسی‌ها تماشاگران را تحریک کرده‌اند، توضیح داد: متاسفانه باشگاه تراکتور شب گذشته بیانیه داده و فقط قصدشان این بوده فرافکنی کند. مشخص است چه اتفاقی رخ داده و قطعا داور بازی این اتفاقات را در گزارش خود می‌آورد که دلیل متوقف شدن بازی شد. در نهایت کار به جایی رسید که نتوانستند بازی را ادامه بدهند.

معاون باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مشکل ما با مردم شریف تبریز و آذربایجان نیست. به حدی در این شهر هوادار خوب و خونگرمی داریم که قصد داشتیم بازی خود با سپاهان را در این شهر برگزار کنیم‌ اما وقتی چنین اتفاقاتی می‌افتد، برخی چیزها از دست ما خارج است. وقتی ناظر و داور بازی شرایط و جو را می‌بینند و دیدند بطری‌های آب و سنگ‌های زیادی پرتاب شده باید همانگونه که در لحظه لیزر انداختن به صورت لک، بازی را متوقف کردند اجازه برگزاری بازی را قبل از شروع آن نمی‌دادند.

 محمدی افزود: باز هم تاکید می‌کنم گرفتن سه امتیاز، برد و موفقیت به چه قیمتی؟ اگر اتفاقی برای کسی می‌افتاد چه کسی پاسخگو بود؟ سال ها قبل اتفاقی در اصفهان رخ داد و یک سرباز نیروی انتظامی بینایی خود را از دست داد. این مسائل برای بار اول و دوم نیست. از کمیته انضباطی خواهش می‌کنیم  به شدت با این قضایا برخورد کند.

وی درباره اصابت سنگ به سر و پهلوی یحیی گل محمدی، توضیح داد: به بچه های رسانه ای ما و محمد عسگری هم سنگ خورده است. ذات و اصل فوتبال، لذت بردن تماشاگر و هوادار از آن است اما اتفاقات شب گذشته سبب شد شب سیاهی برای فوتبال ما رقم بخورد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه سال ها قبل دربی استقلال و پرسپولیس در تبریز برگزار شد و این شهر مردم میهمان نوازی دارد اما چه شرایطی پیش آمده که چنین اتفاقی در تبریز رخ داد، گفت: به حدی که کسب نتیجه برای ما در این بازی حائز اهمیت بود، برای تراکتور مهم نبود. برای ما هم جای سوال است چرا چنین اتفاقی می‌افتد؟ ما علاقه مند بودیم بازی با سپاهان در تبریز برگزار شود. به این دلیل این شهر را انتخاب کرده بودیم که هوادار می‌تواند از پرسپولیس حمایت کند و امکانات و زمین خوبی دارد.

محمدی ادامه داد: وقتی این همه تماشاگر به استادیوم برخلاف مصوبه آمده کنترل کردن آنها سخت است. یگان ویژه برای حضور تماشاگر در ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه خودش را آماده کرده بود اما نزدیک به ۱۰۰ درصد ورزشگاه یادگار امام پر شده بود.

وی درمورد اینکه برخی افراد قصد داشتند در زمان ورود گل محمدی به جایگاه ویژه به او ضربه بزنند، گفت: از دو نفری که این کار را انجام دادند و همچنین باشگاه تراکتور شکایت کردیم. از کمیته انضباطی می‌خواهیم سریع به این ماجرا ورود کرده تا مشمول مرور زمان نشود. این اتفاق در مجامع بین‌المللی هم برای ما خوب نیست.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه باشگاه تراکتور مدعی شده سنگ پرتاب کردن امید عالیشاه به سمت هواداران، سبب تحریک آنها شده است، پاسخ داد:  عالیشاه که از خانه شان سنگ نیاورده بود. وقتی رامین رضاییان و مهدی ترابی هم قصد داشتند کرنر بزنند هم سمت آنها سنگ پرتاب شد. عالیشاه هم جوان است و سنگ را از داخل زمین برداشت و بیرون پرتاب کرد. آن را به سمت کسی پرتاب نکرد. فاصله زمین تا تماشاگران بسیار زیاد است و اینگونه نیست که امید سنگ را به سمت تماشاگران پرتاب کرده باشد.

محمدی ادامه داد: چرا این همه سنگ داخل استادیوم آمده است؟ یک نفر به ما پاسخ بدهد چرا برخلاف پروتکل‌ها، این همه هوادار به ورزشگاه آمد؟ چرا ناظر بازی اجازه داد در این وضعیت بازی برگزار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا از بندرعباس IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    4 19
    شما که اظهار میکنی فاصله زمین تا تماشاگران بسیار زیاد است و اینگونه نیست که امید سنگ را به سمت تماشاگران پرتاب کرده باشد.چطور مدعی هستی تماشاگران با این فاصله زیاد به سمت بازیکنان سنگ پرتاب کرده اند چه حرف خنده داری
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      14 0
      آی کیو،سنگ انداختن از بالا به پایین راحت تره یا از زمین به بالا.
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      2 0
      مسلم هست پرتاب سنگ از بالا به پایین ساده تر از پایین به بالاست
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    1 9
    چرا همیشه یک طرف قضیه تیم شماست؟؟؟
  • zohreh IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    6 2
    زیرا که پرسپولیس مردمی است اما الاستقلال تیم تیمسارهای تاجی است . الآن فدراسیون آبی سه صفر پرسپولیس را بازنده اعلام می کند. این بود فوتبال پاک ساکت الهامی؟؟؟؟؟؟؟ وریا غفوری با ویلایش اشک تمساح می ریزد. لک خل محمدی از الاستفلال وزیر دلار گرفته اند تا الاستقلال قهرمان شود.
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      2 7
      بعد از رفتن مسعود عیار تیم حکومتی معلوم شد..
  • محمد از تهران IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    7 14
    آقای محمد محمدی. زیادی چرت و پرت میگی ...یاشاسین تورک ملتی یاشاسین تراختور
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      9 1
      تورک ملت را لجن مالی کردی
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      0 3
      راسته میگن
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    1 7
    مسعود رفت،تیم حکومت یتیم شده.. چرا با یتیمان بدرفتاری میکنید
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    4 3
    در اینکه تعدادی از هواداران تراکتور برخورد ناشابستی انجام داده‌اند و مسولین باشگاه و تامین در صدور مجوز با ظرفیت بیشتر از تعداد تعیین شده اشتباه کرده اند شکی نیست و حرکت عالیشاه هم باید بررسی شود و در صورت پرتاب سنگ به سمت تماشاچیان تنبیه شود. اساسا بسیاری از باشگاه های ورزشی به ویژه فوتبال به کارکرد غیر فرهنگی تبدیل شده است و فدراسیونها در این باره باید چاره ای نمایند.
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    1 5
    خیلی دوست داشتم به تبریز مسافرت بکنم
  • US ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    6 1
    ما آذری های ایران انقدر بی غیرت شدیم کسانی که به دخترانمون تجاور کرد حالا راست راست راه بره کشور تاسیس کنه بگه نماینده ترک هاست؟ ای تف به غیرت همچین آدمی. در تختخواب هایتان در آنکارا و استانبول به سراغتون میایم یا با دستانمون انتقام ناموس رو میگیریم یا با خونمون فرزندان عثمانی رو خفه میکنیم. منتظر ما باشید...
  • سوسان IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    پولیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس