کد خبر 1377178
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
آزمون الگوی فوتبالیست‌های جوان آسیا شد

ستاره تیم ملی ایران به عنوان یکی از الگوهای جوان فوتبال آسیا معرفی شد.

به گزارش مشرق، سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه بایرلورکوزن آلمان به عنوان یکی از الگوهای مطرح برای جوانان فوتبالیست قاره کهن معرفی شد.

سایت «boxscorenews» در گزارشی مفصل به مسابقات جام ملت های آسیا زیر ۱۷ و ۲۰ سال پرداخت که قرار است سه شنبه آینده قرعه کشی این مسابقات انجام شود.

طبق گزارش این رسانه انگلیسی زبان سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران در این مسابقات خودش را نشان داد و الان به یکی از ستاره های مطرح فوتبال آسیا تبدیل شده است.

این رسانه نوشت: قرعه کشی انتخابی جام ملت های آسیا زیر ۱۷ و زیر ۲۰ سال، زمینه را برای درخشش ستاره های آینده آسیا فراهم می‌کند. باهوش ترین استعدادهای فوتبال آسیا با قرعه کشی رسمی مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا زیر ۱۷ سال آسیا در روز سه شنبه (۲۴ می) در کوالالامپور فرصت درخشش پیدا می‌کنند.

آزمون الگوی فوتبالیست‌های جوان آسیا شد

بازگشت این رویداد نشانگر بازگشت کامل فوتبال جوانان نخبه در آسیا از سال ۲۰۱۸ است. زیرا استعدادهای جوان آسیا با هدف تقلید از ستارگان بزرگی مانند سردار آزمون از ایران، تاکومی مینامینو از ژاپن و اکرم عفیف از قطر، که رتبه های برتر را پشت سر گذاشتند، به این مسابقات قدم می گذارند.

قرعه‌کشی‌های روز سه‌شنبه دوران جدیدی را آغاز می‌کند و تیم‌های زیر ۱۷ و زیر ۲۰ به ترتیب جایگزین مسابقات زیر ۱۶ و ۱۹ سال خواهند شد.

آزمون یکی از ستاره فوتبال آسیا است که در مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا درخشش خود را آغاز کرد و اکنون سومین گلزن برتر فوتبال تیم ملی کشورمان است و یکی از بهترین لژیونرهای ایران در اروپا به شمار می‌آید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس