کد خبر 1377166
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
اقدام عجیب باشگاه شهداب پس از شکست

مسئولان تیم والیبال شهداب یزد پس از شکست این تیم مقابل سانتوری صحبت‌های سرمربی خود را سانسور کردند.

به گزارش مشرق، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت با دیدار دو تیم مقاومت شهداب یزد و سانتوری ژاپن در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران به پایان رسید. شاگردان علیرضا طلوع کیان در تیم شهداب در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند، اما در سه ست بعدی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به حریف واگذار کردند تا از راه‌یابی به دیدار نهایی بازبمانند.

باشگاه شهداب یزد که در هفته‌های اخیر حواشی زیادی از جمله بازی با پرچم کشور امارات و کم توجهی به پرچم ایران و ... را به کارنامه خود اضافه کرده بود، در جدیدترین اقدامش تصمیم به سانسور حرف‌های سرمربی خود کرد. مسئولان این باشگاه که تمام اخبار مربوط به تیم خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند بعد از شکست مقابل نماینده ژاپن تصمیم گرفتند که تنها اظهارات بازیکنان را منتشر کرده و صحبت‌های علیرضا طلوع‌کیان، سرمربی خود در نشست خبری را سانسور کردند.

طلوع‌کیان در بخشی از صحبت‌های خود در نشست خبری ضمن تبریک به تیم ژاپن به دلیل بازی خوبش مقابل شهداب درباره شایعاتی که پیرامون اختلافش با باشگاه مطرح شده است، گفت: فردا بعد از بازی پاسخ این سئوال را می‌دهم.

به نظر می‌رسد این اظهارات طلوع‌کیان و اقدام عجیب مسئولان باشگاه شهداب نشانه‌هایی از تایید خبر اختلاف بین مدیران باشگاه و کادر فنی تیم قهرمان لیگ برتر محسوب می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    1 0
    این سرمربی کلا هیچ ورزشی بلده یا کار کرده ؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس