کد خبر 1377081
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
معروف: نگفتم دیگر در ایران بازی نمی‌کنم/ فشارها باید روی شهداب هم باشد

کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: فشارها باید روی شهداب هم باشد چون قهرمان ایران بوده و نه تنها بازیکنان خوبی دارد بلکه سه بازیکن خوب خارجی هم اضافه کرده است.

به گزارش مشرق، سعید معروف پس از بازی تیمش برابر تاراز قزاقستان در مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا گفت: به تیم تاراز که در ست اول استثنایی ظاهر شد، تبریک می‌گویم. این بازی برای ما هم خوب بود که با توجه به اینکه در مرحله مقدماتی فشار کمتری را تحمل کرده بودیم، مناسب بود که با یک حریف خوب بازی کنیم و بازی را با ببریم.

کاپیتان تیم والیبال پیکان ادامه داد: بازی امروز نشان داد که همه تیم‌ها می‌توانند حریف سختی باشند اما نمی‌دانم چرا همه صحبت‌ها روی تیم ماست که در این تورنمنت قهرمان شود. ما میزبان مسابقات هستیم و سایر تیم‌ها هم بازیکنان خوبی دارند. هر تیمی به فینال برسد، فینال جذابی در باشگاه‌های آسیا خواهد بود. قطعا بازی آسانی نه برای ما و نه برای تیم حریف خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بازی تراکتور و پرسپولیس نیمه تمام ماند/ فرار داور و بازیکنان از دست تماشاگران

معروف در پاسخ به این پرسش که آیا حضور بازیکنان بزرگ دنیا در این تورنمنت باعث تغییر نظر شما برای ادامه بازی در ایران نشده است، تصریح کرد: آینده را نمی‌توان پیش بینی کرد و ما نیاز داریم که لیگ به لحاظ سرمایه گذاری بهتر شود تا بتوان از بازیکنان خوب خارجی استفاده کرد اما من نگفتم که دیگر در ایران بازی نمی‌کنم. از من پرسیدند آیا در لیگ بعد لژیونر خواهم بود یا در تیم‌های ایرانی بازی می‌کنم که گفتم سال بعد لژیونر خواهم بود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره حضور تیم پیکان در باشگاه‌های جهان گفت: خیلی نمی‌توان لیگ ایران را با باشگاه‌های جهان مقایسه کرد که آیا می‌توانیم برویم یا نه و چه بازیکنانی می‌توانند حضور داشته باشند. تنها صحبت من این بود که روی کاغذ فشارها باید روی شهداب هم باشد چون قهرمان لیگ ایران بوده و نه تنها بازیکنان خوبی دارد بلکه سه بازیکن خوب خارجی هم اضافه کرده است. با تیم کاملی که داریم برای برد آمده‌ایم اما از الان برای صحبت درباره باشگاه‌های جهان خیلی زود است و باید دید چه اتفاقی رخ می‌دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس