کد خبر 1377046
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
فف

با تصویب هیئت مدیره شرکت، مهدی صولی سرپرست شرکت پاکسان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز،صبح امروز، جلسه معارفه سرپرست جدید شرکت پاکسان در این مجموعه با حضور عباس باباگل زاده معاون امور شرکت های گروه توسعه ملی، امیرعلی نعمت اللهی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده، اعضای هیئت‌مدیره و معاونین شرکت پاکسان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، باباگل زاده معاون امور شرکت‌های گروه توسعه ملی ضمن تبریک به مهدی صولی سرپرست شرکت پاکسان تغییر و تحولات در مجموعه‌ها را گامی به سوی بهبود و ارتقاء خواند و حرکت رو به‌ جلو برای پشت سرگذاشتن شرایط فعلی و رسیدن به موقعیت مطلوب و با ثبات‌تر و متناسب با ظرفیت‌های شرکت پاکسان را بسیار حائز اهمیت دانست.

در ادامه این مراسم امیرعلی نعمت‌اللهی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده نیز ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست شرکت پاکسان خواستار تعامل و هم‌افزایی بیشتر بین شرکت‌های گروه و شرکت مدیریت صنعت شوینده به عنوان سهامدار عمده شد.

وی بر تجارب ارزشمند مهدی صولی اشاره نمود و افزود: دکتر صولی مدیری توانمند و دلسوز است و باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا از پتانسیل‌های بالای شرکت پاکسان به منظور ارتقاء حداکثری این مجموعه استفاده نماید.

مهدی صولی سرپرست شرکت پاکسان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اعتماد اعضای هیئت مدیره بر تلاش مجموعه به منظور جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تاکید کرد.

صولی با بیان ضرورت همکاری و تعامل بین تمام ارکان سازمان و تاکید بر شفافیت در تمامی فرایندها اذعان داشت: همفکری، همدلی، همگرایی و همکاری چهار رکن اساسی و مهم در تحقق اهداف این مجموعه است و با تقویت این موارد می‌توان تعالی مجموعه را رقم زد.

سرپرست شرکت پاکسان با اشاره به اهمیت و جایگاه سرمایه‌های انسانی خاطرنشان نمود: مجموعه پاکسان دارای نیروهای ارزشمندی است که سرمایه های حقیقی این شرکت به حساب می آیند و با سیاست گذاری و تعریف اهداف روشن برای مجموعه می‌توان به افق‌های متعالی دست یافت.

پس از اتمام این جلسه مهدی صولی سرپرست شرکت پاکسان اولین بازدید خود را از خطوط تولید به عمل آورد و با کارکنان بخش های مختلف تولید از نزدیک دیدار کرد.

گفتنی است پاکسان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات شوینده و بهداشتی، آرایشی، دارویی و صنعتی است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس