کد خبر 1376498
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
حضور عجیب نایب رئیس غیر قانونی فدراسیون فوتبال در نشست مدیران AFC و و OFC + عکس

نایب رئیس غیر قانونی فدراسیون فوتبال در یکی از جلساتی که زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش مشرق، سایت فیفا اعلام کرد که هفته گذشته، نشستی میان مدیران عالی‌رتبه فدراسیون‌های فوتبال کشورهای آسیا و اقیانوسیه (OFC) برگزار شده است.

در این نشست که در شهر دبی و به‌صورت مشترک توسط فیفا و مرکز بین‌المللی مطالعات ورزش برگزار شد، مدیران به تبادل نظر و تجربیات خود پرداختند. فیفا نوشت که این برنامه، آموزش‌هایی چندوجهی به دبیران کل فدراسیون‌ها و مدیران کلیدی آنها ارائه کرده و مواردی چون فوتبال بانوان و افزایش مدیران بانو در فدراسیون‌های فوتبال کشورهای مختلف در آن مطرح شد.

بیشتر بخوانید:

اعتراض عزیزی خادم به محرومیت ۲ ساله

حمیدرضا مهرعلی که در دوره ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال به‌عنوان سرپرست نایب رئیسی فعالیت می‌کرد، در این نشست حضور داشت.

این در حالی است که در روز 28 بهمن که جلسه هیئت رئیسه فدراسیون برای عزل موقت عزیزی خادم برگزار شد، اعضای هیئت رئیسه با ارائه نامه استعلامی از کنفدراسیون فوتبال آسیا، حضور مهرعلی و بهاروند را در میان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون غیرقانونی اعلام کردند و بر اساس این نامه اجازه حضور در جلسه به آنها داده نشد. با گذشت سه ماه از این تاریخ اما تصویر مهرعلی در سایت فیفا با عنوان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران دیده می‌شود.

اکنون مشخص نیست که نایب رئیس غیر قانونی فدراسیون فوتبال چگونه در جلسه‌ای که به میزبانی فیفا برگزار شده، شرکت کرده است. حضور مهرعلی در فدراسیون فوتبال به دلیل رعایت نشدن مواد مندرج در اساسنامه این فدراسیون غیر قانونی بوده است.

فدراسیون فوتبال , فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) ,

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس