کد خبر 1376180
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
پیشنهاد باورنکردنی قطری برای نیمکت‌نشین پرسپولیس

یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین پرسپولیس پیشنهادی از یک تیم قطری دارد.

به گزارش مشرق، با اینکه هنوز فصل نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران آغاز نشده، اما هر روز اخبار نقل‌وانتقالاتی منتشر می‌شود. در این بین اخباری هم از لژیونر شدن بازیکنان فعلی لیگ برتر به گوش می‌رسد که آخرین و جالب‌ترین آن برای یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین پرسپولیس است.

در چند وقت گذشته مدیران و مربیان تیم الشحانیه قطر در تهران حضور داشتند تا عملکرد فنی علیرضا ابراهیمی را زیر نظر داشته باشند. حتی سرمربی الشحانیه در روز بازی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی حضور داشت تا از نزدیک ابراهیمی را ببیند. پس از آن بازی مدیران و مربیان الشحانیه مصر هستند هرچه سریعتر علیرضا ابراهیمی را به خدمت بگیرند.

تیم الشحانیه در لیگ یک قطر حضور دارند و در جمع تیم‌های لیگ ستارگان قطر نیست، اما به واسطه مدیران و مربیان ایرانی که دارد به شدت خواهان بازیکنان ایرانی است، کمااینکه اشکان دژاگه در حال حاضر بازیکن تیم الشحانیه است.

البته علیرضا ابراهیمی فعلا پاسخی به این تیم قطری نداده، اما مورد توجه این تیم است. شایان ذکر است پیشنهاد مالی الشحانیه به ابراهیمی چیزی حدود ۲۰۰ هزار دلار در سال است. حالا باید دید ابراهیمی که در پازل تاکتیکی و تفکرات گل‌محمدی جایی ندارد آیا از پرسپولیس جدا شده و به قطر می‌رود یا در این تیم ماندگار می‌شود. در ضمن در یکی، دو روز گذشته اعلام چند تیم داخلی هم ابراهیمی را می‌خواهند.

در زیر تصویری از حضور سرمربی الشحانیه (نفر دوم از سمت چپ) در دیدار پرسپولیس و پیکان می‌بینید:

 پیشنهاد باورنکردنی قطری برای نیمکت‌نشین پرسپولیس

منبع: میدان نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس