ارز

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: اقدام دولت در اصلاح تخصیص ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی اقدامی شجاعانه و به نفع عموم مردم بود.

به گزارش مشرق، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اصلاح صورت گرفته در تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی گفت: اقدام دولت در این زمینه اقدامی شجاعانه بود که درواقع این اقدام به نفع عموم جامعه نیز هست.

وی افزود: از همان ابتدا هم باید یارانه مربوط به ارز ترجیحی مستقیما به حساب مصرف‌کنندگان واریز می‌شد، نه اینکه پول مردم به جیب عده‌ای دلال ریخته شود.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: قطعا با رفع ایرادات جزئی و اجرای هرچه بهتر و کامل‌تر طرح دولت برای اصلاح در تخصیص ارز ترجیحی مردم ثمرات شیرین آن را در زندگی خود حس خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

واریز یارانه کمک معیشتی به حساب جاماندگان

جوکار خاطرنشان کرد: این کار باید از سال‌های قبل شروع می‌شد، اما ما شاهد تاخیر در اجرای آن بودیم، ولی به هر حال دولت آقای رئیسی این کار را با شجاعت انجام داد.

وی در پایان گفت: باید مراقب بود که سودجویانی که از اجرای این طرح متضرر شده‌اند، با ایجاد بی‌نظمی و فضاسازی‌ها به اجرای طرح آسیب نزنند و در این رابطه باید با نظارت قوی جلوی هر گونه گرانفروشی و احتکار را گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شاهد IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 0
    خدا خودش رییسی عزیز و تیمش رو کمک کنه کاری رو شروع کردن که خیلی ها جرات فکر کردنش را هم نداشتند.خدا پشت و پناهشان باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس