کد خبر 1375924
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
گل محمدی تکلیف سیدجلال را برای فصل آینده روشن کرد/ تصمیم مهم کاپیتان پرسپولیس در پایان فصل

کاپیتان پرسپولیس در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد و باید دید چه تصمیم در این خصوص خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، طی هفته های اخیر شایعاتی زیادی در خصوص خداحافظی احتمالی سیدجلال حسینی با سرخ ها در پایان فصل مطرح شده است. برخی از رسانه ها خبر دادند که یحیی گل محمدی علاقه ای به ادامه حضور کاپیتان تیمش برای فصل آینده ندارد و قرارداد این بازیکن هم به همین دلیل تمدید نخواهد شد. اما سرمربی پرسپولیس در این خصوص گفت: «با سید دو سه بار صحبت کردم. درباره این موضوع و این‌که می‌خواهد تمدید کند یا نکند خودش باید تصمیم بگیرد، نمی‌دانم چه تصمیمی دارد، ولی با این سن‌وسال انرژی خوبی به تیم داد و یک کاپیتان بزرگ برای ما بود.»

به این ترتیب به نظر می رسد در صورتی که سیدجلال حسینی تصمیمش ادامه بازی در پرسپولیس باشد می تواند فصل آینده را هم در جمع سرخ ها حضور داشته باشد. کاپیتان 40 ساله سرخ ها در این فصل همچنان مطمئن ترین مدافع سرخ ها بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    8 1
    جریان را مطهر نکنید زیربار خرید بازیکن متوسط رو به پایین نمی رفت مگر دو تا بازیکن تاجیک و مهدیخانی ابراهیمی گوهری و حتی باتعویض احمقانه امیری فوتبال تمام این بازیکنان را نسوزاند از اسدی چه استفاده میکنند وقتی بازیکنی ناز میکند مثل سرلک و ترابی در زمین راه میروندفیکس هستند و بازیکن با تعصب و با انگیزه روی نیمکت است مثل کامیابی و شریفی و عمری دفاع چپ پرسپولیس نای راه رفتن ندارد ولی فیکس هستند عبدی بی خاصیت باید بازی کند ولی پاکدل با انگیزه نیمکت نشین باشد هر وقت هم صحبت می کند اه ناله و فغان و مطهری خود ستایی ولی در چنته بیش از این ندارند پرسپولیس را به فنا دادند رفت الکی از گل محمدی دفاع نکنید تمام کسانی که در کادر فنی تیم هستند هیچ حالیشان نیست کریم باقری هم مبصر است مثل تیم ملی وخودش میدانند که چیزی به بازیکن نمی تواند یاد بدهد زیر بار مسئولیت تیمی نمی رود دلقکی مثل لک درون دروازه گذاشتند که مثل میمون اداد دربیاورد و گوهری با انگیزه و رادو به ان خوبی فراری دادند علامه هایی مثل خلیلی و شکوری و مطهری و........خدا ازشان نگذرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس