کد خبر 1375919
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
حرف‌های جنجالی رادوشویچ بعد از ناکامی پرسپولیس/ سنگربان رئال‌مادرید هم در پرسپولیس افت می‌کرد!/ دیگر نمی‌توانستم بی‌احترامی را تحمل کنم

بوژیدار رادوشویچ سنگربان سابق پرسپولیس می‌گوید: قهرمان نشدن پرسپولیس خیلی چیزها را ظاهر کرد. در این تیم تیبو کورتوآ گلر رئال‌مادرید هم افت می‌کند چه رسد به حامد لک!

به گزارش مشرق، مربی گلرهای سابق پرسپولیس به تازگی در مصاحبه ای گفته است که اگر دست او بود رادوشویچ را به این تیم بر می‌گرداند!

محسن سیدی با بیان این حرف‌ها چنین اظهار داشته است: «من اگر در حال حاضر در باشگاه مسئولیتی داشتم، در اولین اقدام با رادوشویچ جلسه می‌گذاشتم و حق و حقوقش را می‌دادم و او را به تیم برمی‌گرداندم. چون الان باید پول سه سال را به او بدهم و بهتر است که از او استفاده کنم.»

مدت‌ها بود که می‌خواستیم با بوژیدار رادوشویچ گفت و گو کنیم. دروازه‌بانی که نیمه راه پرسپولیس را رها کرد و رفت. او در ادامه از پرسپولیس شکایت کرد و ... حالا به بهانه صحبت‌های جدید محسن سیدی با این گلر کروات صحبت کردیم. این مصاحبه را با این توضیح بخوانید که رادوشویچ اصلا تمایلی به صحبت درخصوص شکایت خود نداشت و...

مصاحبه محسن سیدی مربی گلرهای سابق پرسپولیس را خوانده یا شنیده ای؟

نه، سیدی یک مربی گلری به روز و خوب است. مگر چه گفته است؟

سیدی گفته است که اگر جای مدیران باشگاه پرسپولیس بودم رادوشویچ را برمی‌گرداندم؟

سیدی مربی خوب من بوده اما الان که داوود فنایی مربی گلرهای پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید:

کسر بیش از ۶۵ هزار یورو از پرونده رادوشوویچ

حالا حاضری برگردی پرسپولیس؟!

(رادو فارسی را خوب می‌داند و حرف می‌زند) داداش ولش کن!

چرا؟ گل محمدی گفته است از رفتن رادوشویچ پرسپولیس ضرر کرده و مشکلات ما از آنجا آغاز شد.

الان نمی‌خواهم صحبتی کنم! هر زمانی داوود فنایی و بعضی‌ها از پرسپولیس رفتند من هم حرف می‌زنم!

چه طور؟!

اصلا حوصله حرف زدن در این رابطه را ندارم!

اما شاید خیلی از پرسپولیسی‌ها یا هواداران این تیم می‌خواهند بدانند چرا رادوشویچ رفت یا اینکه شکایت کرد؟

گفتم زمانش که رسید حرف خواهم زد. قبلا هم گفتم که خیلی من را اذیت کردند. من چند سال دروازه‌بان پرسپولیس بودم و در 5 قهرمانی تیم در لیگ برتر عضو این تیم بودم. جزو قدیمی‌ها هم بودم اما رفتار خوبی با من نداشتند. من همه این سال‌ها نیمکت نشین شدم ولی اعتراضی نکردم. پول نگرفتم و اعتراض نکردم اما یکی، دو سال اخیر واقعا بی احترامی‌دیدم. نمی‌توانستم بی احترامی‌را تحمل کنم. هواداران پرسپولیس هم چیزهایی می‌دانند ولی خیلی چیزها را شاید ندانند. تیمی‌که باید قهرمان می‌شد 3 هفته زودتر نشد و من واقعا ناراحت شدم.

زمانی که تو در پرسپولیس بودی حامد لک نه تنها یکی از بهترین‌های ایران بود بلکه درلیگ قهرمانان آسیا هم خوش درخشید. چرا حامد لک این قدر افت کرد؟

من نمی‌دانم. این سؤال را باید از داوود فنایی بپرسید! قهرمان نشدن پرسپولیس خیلی چیزها را ظاهر کرد. در این تیم تیبو کورتوآ گلر رئال‌مادرید هم افت می‌کند چه رسد به حامد لک!

به نظرت اگر می‌ماندی و با حامد لک رقابت می‌کردی پرسپولیس می‌توانست برای ششمین فصل متوالی قهرمان شود؟

نمی‌دانم ولی حیف که دیگر نمی‌توانستم تحمل کنم!

فکر می‌کنی هموطنت برانکو به پرسپولیس برگردد؟

خیلی سخت است. پرسپولیس فکر نمی‌کنم پول برگرداندن برانکو را داشته باشد. به او هم احترام کافی نگذاشتند ولی می‌دانم هواداران پرسپولیس خیلی دوستش دارند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس